برد پر گل ایرانجوان و یک پیام مهم از سوی بازیکنان

ایرانجوان بوشهر در یک روز خوب موفق شد با نتیجه 5بر0 مقابل استقلال اهواز پیروز شود تا شرایط آنها در جدول بهتر شده و با آرامش بیشتری راه را ادامه دهند.

رد پر گل ایرانجوان و یک پیام مهم از سوی بازیکنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این برد و 30 امتیازی شدن ایرانجوان در جدول را باید مدیون زحمات بازیکنان و کادر فنی دانست که هفته ها و به عبارتی صحیح تر ماه هاست پولی دریافت نکرده اند و شب عیدی منتظر یک پرداختی هستند تا مقابل خانواده های خود شرمنده نباشند. در این میان و با توجه به مصاحبه های صورت گرفته از سوی سرمربی این تیم، مشخص است که آنها چشم انتظار کمک های مختلف از جمله استانداری هستند تا این تیم بی ادعا که در لیگ یک برای شهر بوشهر آبرو داری میکند،بتواند نفسی بکشد.
 
در این روزهای واپسین سال که همه اقشار جامعه به دنبال حقوق و عیدی خود هستند، بازیکنان ایرانجوان از بومی تا غیر بومی به دنبال حق خود هستند آن هم در شرایطی که پرداختی به بازیکنان این تیم از ابتدا تا کنون به بالای 20درصد هم نرسیده، اما آنها با جان و دل برای تیمشان دویده اند، مصدوم شده و انصافا تا کنون آبرومندانه فوتبال بازی کرده اند. از گوشه و کنار میشنویم که در استان های مختلف مسولان عالی رتبه برای فوتبال هزینه می کنند تا جامعه جوان آنها شور و شوق بیشتری داشته باشد.
 
گفته می شود اکثر بازیکنان ایرانجوان با قراردادهای زیر پنجاه میلیون تومان بازی می کنند که ده درصد قرارداد آنها به پنج میلیون تومات هم نمی رسد، خیلی از آنها نان آور خانواده خود هستند و با هزار امید و آرزو دلخوش به همین مبالغ چهار، پنج میلیون تومانی هستند که می گیرند و از این طریق امورات خود را سپری می کنند. در این روزهای سخت که بازیکنان این تیم برادری خود را به مسولان و هواداران تیمشان ثابت کرده اند، نوبت به استاندار بوشهر است تا با تزریق مبلغ دویست الی سیصد میلیون تومانی، دل عده ای بازیکن بی ادعا اما با مرام را که ماههاست ریالی دریافت نکرده اند خوش کرده و شب عیدی با اندک پولی راهی خانه های خود شوند.
 
وقتی هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی دست به جیب می شوند تا برای شب عید بازیکنان ریالی جمع شود، باید دید واکنش افراد مسول از سهامدار تا افراد عالی رتبه استان به این روزهای سخت بازیکنان چیست؟

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.