تبریز؛

امام جمعه تبریز: تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه مبارزه با قاچاق

امام جمعه تبریز گفت:تا زمانی که جلوی قاچاق و واردات بی رویه گرفته نشود اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

امام جمعه تبریز: تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه مبارزه با قاچاق
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: وارداتامام جمعه تبریز: تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه مبارزه با قاچاق اجناس  به هیچ وجه افتخاری ندارد و باید حتی الامکان جلوی آن گرفته شود.
وی گفت:واردات بی رویه کالا و اجناس مختلف  ضربه زدن به تولید داخلی است به ویژه در ایام عید که به بهانه های مختلف میوه های گوناگون وارد کشور می شود و محصولات باغداران داخلی روی دستشان می ماند و یا به قیمت ناچیز عرضه می شود.
خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به تهدید های اخیر دولت مستکبر آمریکا تصریح کرد :  رئیس جمهور جدید آمریکا  و دولتمردان کاخ سفید که مدام سخنان تهدید آمیز علیه کشورمان می زنند ملت ما را نشناخته اند.
وی گفت:بهتر است وصیت نامه شهدای گرانقدرمان  ترجمه شود تا آمریکایی ها با مطالعه این وصایای ارزشمند به عرق ملی و غیرت دینی جوانان  ایرانی و ملتی که شهادت را فیض عظیم می دانند پی ببرند.
نماینده  ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود:ترساندن این ملت از مرگ  مثل این است که ماهی را از آب می ترسانند.  
 وی همچنین 20  اسفند روز راهیان نور را گرامی داشت و گفت:این طرح ملی ،  سنت حسنه ای است که اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانانمان را با درس های فضیلت و جهاد فی سبیل الله آشنا می کند.
آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به لزوم دستگیری از نیازمندان در آستانه سال جدید و مشارکت در هفته احسان و نیکوکاری خاطرنشان کرد : دستهایی که به نیازمندان کمک می کنند از دستهایی که برای دعا و نیایش بالا برده می شوند به مراتب مطلوب تر و مقدس تر هستند.
امام جمعه تبریز 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید را نیز گرامی داشت و گفت: گسترش اصل ملکوتی شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و جدیت در امور فرهنگی از محورهای اصلی فعالیت این نهاد مقدس است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار