کرمانشاه؛

افزایش دو برابری ترافیک در سطح استان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش دو برابری ترافیک خیابان‌ها به ویژه خیابان‌های اصلی شهر کرمانشاه با شروع خریدهای نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمد مرادی گفت: این امر موجب شده تا اقداماتی در خصوص روانی ترافیک انجام دهیم.

وی با اشاره به اجرای سختگیرانه قوانین راهنمایی و رانندگی در این مدت، گفت: در روزهای پایانی سال در تمامی خیابان‌ها و بویژه خیابان‌های اصلی شهر افزایش ترافیک را شاهد هستیم، بنابراین جهت روانی ترافیک و رفاه حال مردم قوانین راهنمایی و رانندگی با جدیت و سختگیری بیشتری اعمال می‌شود.

وی افزود: همکاران راهنمایی و رانندگی به صورت ویژه در محدوده میدان آزادی تا فردوسی حضور خواهند داشت و این مسیر را تحت پوشش قرار می‌دهند، همچنین با همکاران امداد خودرو هماهنگی‌ لازم صورت گرفته تا در صورت مشاهده هر نوع تخلف پارک، خودروی متخلف به پارکینگ منتقل شود.

وی به یک طرفه کردن برخی مسیرهای پرتردد شهر مانند خیابان گمرک اشاره کرد و افزود: همچنین در خیابان کوهساری نیز عملیات ترافیکی ویژه‌ای انجام می‌شود.

مرادی به ورود برخی از دستفروشان به محدوده خیابان‌های شهر در روزهای پایانی سال اشاره کرد و افزود: برخورد با این افراد وظیفه اجراییات شهرداری است که تقاضا داریم برخورد لازم جهت رفاه حال شهروندان صورت گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت وسایل نقلیه عمومی در حال حاضر کافی است، گفت: متاسفانه بیشتر مردم از وسیله شخصی برای تردد استفاده می‌کنند و بعضا شاهد هستیم وسایل نقلیه عمومی خالی تردد می‌کنند.

مرادی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم جهت رفاه حال خود و دیگران در این روزهای پایانی سال از آوردن وسایل شخصی به ویژه در محدوده خیابان های اصلی شهر خودداری کرده و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

این مسئول افزود: همچنین از افراد می‌خواهیم در صورت به همراه داشتن وسیله نقلیه شخصی، از پارک آن در محدوده خیابان های اصلی شهر خودداری کرده و از پارکینگ‌های موجود در مسیرها استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.