گلچهره سجاديه و سيروس گرجستانی بازيگران جدید سریال «آنام»

سریال «آنام» این روزها مراحل ساخت دكور، انتخاب لوكیشن و كستینگ را پشت سر می گذارد.

گلچهره سجاديه و سيروس گرجستانی بازيگران جدید سریال «آنام»
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبكه 3 با مشاركت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و به تهیه كنندگی اسماعیل عفیفه و به كارگردانی جواد افشار كه توسط امیر عباس پیام نوشته شده است، این روزها مراحل ساخت دكور، انتخاب لوكیشن و كستینگ را پشت سر می گذارد.  
 
اسماعیل عفیفه  در این باره گفت: برای انتخاب بازیگران سریال در فاز اول تماما به سراغ چهره شناخته شده و با استعداد تئاتر در آذربایجان رفتیم. لذا سیروس گرجستانی به همراه تعداد زیادی از بازیگران تراز اول آذربایجان شرقی و غربی در فاز اول سریال «آنام» مقابل دوربین خواهند رفت. فاز اول این سریال كه در 40 قسمت تولید می شود و پائیز سال آتی روی آنتن خواهد رفت، در شهرستان كلیبر و روستاهای اطراف و همچنین شهر تبریز تولید می شود و پیش بینی می گردد تا خرداد ماه سال 96 تصویربرداری فاز اول به طول بیانجامد.  

عفیفه افزود: از تابستان سال آینده نیز فاز دوم سریال در تهران ادامه خواهد یافت.  

جواد افشار كارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار ما، خبر از انتخاب تمام بازیگران فاز اول سریال «آنام» از میان استعدادهای بازیگری  استان آذربایجان شرقی و غربى داد و افزود: پس از مطالعه فیلمنامه و كار روی شخصیت‌های فیلمنامه و البته تحقیق میدانی وسیع روی بازیگران مستعد و خلاق و اهالی تئاتر و تلویزیون در استان های آذربایجان غربی و شرقی، تصمیم گرفتیم تمام بازیگران فاز اول سریال را از میان آنها انتخاب كنیم تا هم حال و احوال بومی تری به فضای روایت این سریال بدهیم و هم فرصتی باشد تا بازیگران مستعد و خلاق آذربایجان در كنار چهره های معروف بازیگری كشور (در فاز دوم) بیش از پیش دیده شوند.  
جواد افشار خبر از حضور گلچهره سجادیه در یكی از نقش های اصلی سریال و بازگشت این بازیگر پس از سالها به تلویزیون داد و افزود: خانم گلچهره سجادیه از بازیگران با سابقه و خوشنام و محبوب سینما و تلویزیون است كه از ایشان دعوت كردیم تا در این سریال با ما همراه باشد.
 
سیروس گرجستانی نیز یكی دیگر از بازیگران اصلی این مجموعه است كه همكاری اش با این پروژه قطعی شده است. هنوز كار انتخاب بازیگران اصلی ادامه دارد و اگر شرایط مهیا باشد به زودی و پس از ساخت دكور و آماده سازی لوكیشن ها وارد فاز تولید خواهیم شد.
 
از بازیگران سریال «آنام» كه تا امروز حضورشان در این مجموعه قطعی شده است، می توان به گچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، شهرام خزرایی، ناصر هاشمی، هادی افتخار زاده، وحید فرشی، زكیه كریمی، فیروز عاقلی، سویل شیرگیر، فاطمه حسینی، رقیه شاد خواه، سیامك افسایی، بهرام نوبری، فریبا سهرابی، تینا عبدی، رباب رضا زاده، هاله مازنی، حسین عزیزی، مهدی فتحی، علیرضا موسلانی، حمید صلاحی، علی پور صدیقیان، فروغ مشقتی، میثم ولی خانی، نادیا پشم چی، امین حاجی اكبری و الناز ثابت ایمانی اشاره كرد.  

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: اسماعیل عفیفه (تهیه كننده)، جواد افشار (كارگردان)، امیر عباس پیام (نویسنده)، عزیز علیزاده (مجری طرح)، آرش زینال خیری (مدیر تولید)، عبداله عبدی نسب (مدیر تصویربردارى)، سید جلال موسوی (طراح گریم)، هادی افشار (مدیر صدابردارى)، مجید رضا فاضلی (برنامه ریز و دستیار كارگردان) ، امیر كرباسچی و عارفه رشیدى (دستیاران كارگردان)، داریوش اسقایی (منشی صحنه)، مجتبی احمدی ( مشاور رسانه‌ای)، شهرام قدیری (طراح صحنه و لباس)، سحر خزایی (دستیار لباس)، سعید قلی زاده، وحید شاه‌كمانى (دستیاران صحنه)،  مهدی پیله وریان و مرتضی كریمی (مدیران تداركات).
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار