6 کشته در تصادف جاده ماهشهر-هندیجان

در تصادف سواری 405 با کامیون امروز جاده ماهشهر_ هندیجان 6 نفر جان خود را از دست دادند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حادثه امروز جاده ماهشهر- هندیجان کیلومتر 18 در اثر برخورد سواری 405 با کامیون 6 نفر جان باختند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر با تایید این خبر اظهار کرد: در پی برخورد شدید یک دستگاه سواری پژو 405 با کامیون در جاده ماهشهر هندیجان نرسیده به روستای رحیم‌آباد شش تن از هموطنان جان خود را از دست دادند.

بهروز محسنی افزود: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 12 ظهر امروز از سوی مرکز فوریت‌های پزشکی 115 به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی دو دستگاه آمبولانس حمل جسد و یک دستگاه خودروی امداد جاده‌ای را به محل حادثه واقع در مسیر جاده ماهشهر هندیجان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهار کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با شش سرنشین با کامیونی که از مقابل در حرکت بوده برخورد کرده که متاسفانه در این حادثه دلخراش هر شش سرنشین خودروی سواری جان باختند.

 به گفته مسؤول مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان بندر ماهشهر، جان باختگان این حادثه، دو خانم، دو آقا و دو کودک زیر 5 سال بودند که از محل حادثه توسط آمبولانس‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر ماهشهر به سردخانه باغ رضوان منتقل شدند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.