اصفهان؛

جام قهرمانی مسابقات اسکیت فری‌استایل در دست اصفهانی‌ها

تیم‌های اصفهانی قهرمان لیگ اسکیت فری استایل کشور شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از فدراسیون اسکیت، در این رقابت‌ها که در سالن 22 بهمن محمدشهر کرج و به میزبانی آکادمی سروش اسکیت برگزار شد در بخش مردان 46 اسکیت‌باز و در بخش بانوان 31 ورزشکار حضور داشتند.
در رده سنی کمتر از 16 سال دختران، ترانه احمدی بر سکوی نخست ایستاد، نیلوفر کرباسی دوم شد و زهرا باقرزاده عنوان سومی را، (همگی از استان اصفهان) از آن خود کردند. در این بخش نیز مژده شعبانی از مازندران و درسا مسعود از اصفهان چهارم و پنجم شدند و مهسا حیدری از اصفهان و تینا نظری از همدان مشترکاً عنوان ششمی را به خود اختصاص دادند.
در رده سنی بالاتر از 16 سال لعیا عربی اول شد، مینا عربی در جایگاه دوم ایستاد و زهرا حسینی بر سکوی سوم تکیه زد هر سه از این قهرمانان از استان اصفهان سکوها را تسخیر کردند. مهرنوش نکوگل، شقایق گل گونه و بهار نکوگل نیز از اصفهان رده‌های چهارم تا ششمی را از آن خود کردند.

در بخش تیمی نیز تیم شامانای «الف» اصفهان اول شد، هایپریون اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و هیأت اسکیت همدان به عنوان سومی بسنده کرد.
در رده سنی کمتر از 16 سال پسران نیز رضا لسانی، امیرمحمد سواری، علی شجاعی هر سه از اصفهان، علی آئینی همدان، سبحان خسروانی و سجاد خسروانی نیز از اصفهان به ترتیب عناوین اول تا ششمی را از آن خود کردند.
در رده سنی بالاتر از 16 سال نیز، سجاد محمدی ساسان از همدان، سعید داودی از اصفهان، پارسا کبیر از تهران، سالار ظریف از تهران، شایان عادلی‌نیا از اصفهان و محمد بخشیان از اصفهان با ثبت زمان‌های بهتر موفق شدند رده‌های اول تا ششمی لیگ اسکیت فری استایل کشور را به خود اختصاص دهند.

در بخش تیمی مردان نیز شامانای «الف» اصفهان اول شد، هیأت اسکیت هیأت اسکیت همدان در جایگاه دوم ایستاد و آکادمی اسکیت انقلاب «الف» بر سکوی سوم تکیه زد.
در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها، زهرا سادات موسوی سرپرست فدراسیون اسکیت، امیر

غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، اعضای شورای شهر و مسئولان فدراسیون اسکیت حضور داشتند. همچنین در این مراسم یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان گرامی داشته شد و با اهدای شاخه‌های گل به نیروهای مستقر آتش‌نشانی در محل رقابت‌ها، از زحمات آنها تجلیل شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار