اصفهان؛

بسیج یک تشکیلات مردمی در ساختار نظام ایران اسلامی است

جانشین سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: بسیج یک تشکیلات مردمی در ساختار نظام ایران اسلامی است که توانست جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی فدا  امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان، اظهار داشت: هر انقلابی چاشنی فرهنگ را در کنار دولت و سرزمین به خوبی مورد استفاده قرار دهد قطعاً می‌تواند ماندگار، تمدن‌ساز، تأثیرگذار و الگویی برای سایر ملل جهان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در صدر انقلاب‌های جهان قرار گرفته است و این به دلیل این بوده که امام خمینی با حمایت مردم این انقلاب را به پیروزی رساندند، افزود: پس از پیروزی انقلاب دشمنان با ترفندهای مختلف مانند غارت و حمله به پادگان‌ها، ترور شخصیت‌ها و جنگ تحمیلی به دنبال سقوط نظام از طریق دولت موقت بودند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان با اشاره به اینکه یک ماه اخیر یکی از افسران آمریکایی با برنامه‌ریزی و ایجاد محدودیت در جغرافیای انقلاب ترفندهایی را برای سقوط نظام مطرح کرده است، گفت: این دستور‌العمل مبنی بر این است که این انقلاب ظرفیت سقوط یک جانبه را ندارد، اما می‌توان از طریق ترفند ایجاد تفرقه بین مردم، دولت و ولایت فقیه و همچنین موج و هجمه تبلیغاتی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد.

فدا ادامه داد: دشمنان از طریق تبلیغات رسانه‌ای، نشان دادن عدم وجود حقوق بشر در ایران، اختلاف بین شیعه و سنی و ترویج اسلام آمریکایی می‌خواهند مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند که البته از طریق موج شدید تبلیغاتی حداقل استفاده را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان از طریق برنامه‌ریزی به دنبال حضور پیدا نکردن مردم در صحنه‌های سیاسی انقلاب مانند انتخابات و راهپیمایی‌ها هستند، مطرح کرد: با برنامه‌ریزی در مراکز دانشگاهی کشور اساتید عالی را برای خارج کشور جذب می‌کنند و از همین نیروها برای ترویج افکار ضد انقلابی در کشور استفاده می‌کنند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان با اشاره به اینکه مأموریت اصلی بسیج جذب نیرو، آموزش، سازماندهی و به کارگیری مردم برای اهداف متعالی انقلاب است، تأکید کرد: شجره طیبه بسیج به دلیل سوابق انقلابی با جذب نیروهای انقلابی می‌تواند از بروز حوادث مختلف در کشور جلوگیری به عمل آورد.

فدا با بیان اینکه بسیج یک تشکیلات مردمی در ساختار نظام ایران اسلامی است که توانست جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کند، عنوان کرد: با همین فرهنگ مقابله با تهاجم دشمن و ایثار و فداکاری مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه رشد و نمو پیدا کرده است و دشمنان از همین فرهنگ اصیل ناب محمدی ایران اسلامی در هراس هستند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مردم ایران از یمن، سوریه، عراق و... دشمنان و رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه درآورده است، عنوان کرد: امروز به ظرفیت‌های خوبی در کشور دست پیدا کرده‌ایم و در راستای جهاد کبیر و محقق شدن کلام امام راحل(ره) در صدور و الگودهی انقلاب به دیگر ملل جهان نباید کمتر از گذشته عمل کنیم.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در پایان با بیان اینکه هیمنه و ابهت آمریکا نسبت به 37 سال گذشته دچار شکست شده است، اذعان کرد: امروز بخش عمده‌ای از مشکلات آمریکایی‌ها از سوی مقامات آنان مطرح می‌شود، حتی با خبر شدیم که 50 درصد هواپیماهای آمریکایی که در روی ناوها مستقر هستند و در داخل اقیانوس‌ها برای جنگ و توطئه گشت می‌زنند بلااستفاده بوده و فقط به صورت نمادین در داخل ناوها گذاشته شده است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.