در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شگفتانه‌ای جدید در مسابقه «آب و آتش» در راه است

مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» ایام نوروز با شگفتانه‌ای جدید مهمان خانه‌ها می‌شود.

شگفتانه‌ای جدید در مسابقه «آب و آتش» در راه است
ساسان گلستانه مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده مسابقه «آب و آتش» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تغییرات فصل دوم این مسابقه گفت: بازی‌های فصل دوم مسابقه «آب و آتش» تغییر کرده‌اند، به طوری که این تغییرات شامل طراحی مجدد بازی‌ها شده است. بازی‌ها بدیع و جدید بوده و از جذابیت بیشتری برخوردار هستند. طراحی و ایده پردازی بازی توسط تهیه کننده مسابقه غلامرضا بختیاری و امیر بدری است که اجرا و ساخت بازی‌ها را بدری و همکارانش انجام می‌دهند.
 
گلستانه با اشاره به بخش های مختلف مسابقه «آب و آتش» توضیح داد: مسابقه از سه بازی آبی در دریاچه و سه بازی آبی –خاکی تشکیل شده و در مرحله آبی – خاکی از عناصری مانند گِل و آب استفاده شده است.
 
گلستانه با بیان اینکه مسابقه «آب و آتش» چند شگفتانه برای بینندگان خواهد داشت، افزود: بینندگان در هر قسمت شاهد مراحل متنوع و جذابی از مسابقه خواهند بود، همچنین چند شگفتانه هیجان انگیز و جذاب  برای شرکت کنندگان و مخاطبان در مسابقه داریم که ترجیح می‌دهم از قاب تلویزیون تماشا کنند و از دیدن آن لذت ببرند.
 
وی در ادامه افزود: مسابقه «آب و آتش» حاصل تلاش یک تیم بزرگ برنامه ساز تلویزیونی بوده، لوکیشن ضبط مسابقه در دریاچه شهدای خلیج فارس است. سازه‌های استفاده شده در مسابقه و نورپردازی، سعی شده با استانداردها منطبق باشد. تعداد زیادی دوربین تصویربرداری تماما اتفاقات مسابقه را پوشش می دهد.
 
گلستانه در پایان خاطرنشان کرد: فصل دوم مسابقه برای ایام نوروز آماده شده و آرزوی گروه تولید «آب و آتش» این است که مخاطبان از دیدن مسابقه لذت ببرند و بتواند نظر مخاطبان را جلب کند.
 
گفتنی است؛ مسابقه «آب و آتش» به تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری و کارگردان هنری: حامد جواد زاده است و اجرای آن را شهاب عباسی به همراه حامد میرزاپور بر عهده گرفته اند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
تورا خدا تا چندتا دست وپا نشکسته این مسابقه را تمومش کنید.
شنا درگل ولای وباتلاق هم با رعایت پروتکل های بهداشتیه .؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
کدام استاندارد بازی رعایت شده یه مسابقه چرت که هیچ هدف آموزشی درآن نیست.میونید اگر احیانا یگی از بازی کن ها به جای افتادن درآب سریا دست وپاش به اون گوشه های سکو بخوره چی میشه ؟؟؟
ضمنا نمیدونیم بااین شیوع کرونا ،تومسابقه ها شنا توی گل ولای وپرتاب آشغال وفضولات توصورت شرکت کننده ها رعایت کدام پروتکل بهداشتی را نشان می دهد؟؟؟ما ایرانی ها توسلامت وبهداشت آخرشیم.
آخرین اخبار