لیگ برتر بسکتبال؛

جدال شهرداری اراک با تیم قعرنشین جدول/نیروی زمینی به دنبال نهمین پیروزی در خانه

در ادامه هفته پنجم از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال،عصر فردا 2 دیدار در تهران و اراک برگزار خواهد شد.

ویرایش//جدال شهرداری اراک با تیم قعرنشین جدول/نیروی زمینی به دنبال نهمین پیروزی در خانهبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه رقابت های هفته پنجم از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال،عصر فردا 2 دیدار به میزبانی شهرداری اراک و نیروی زمینی پیگیری می شود.

شهرداری اراک-هیئت بسکتبال فارس
تیم شهرداری اراک عصر فردا در خانه خود به مصاف تیم  هیئت بسکتبال فارس خواهد رفت.تیم هیئت بسکتبال فارس در آخرین هفته از دور برگشت حاضر نشد به مصاف شهرداری اراک برود و خراب شدن اتوبوس در جاده را بهانه کرد و در دیدار با این تیم حاضر نشد.در هفته چهارم از دور گروهی هم به مصاف تیم نیروی زمینی نرفت.حال باید دید در دیدار فردا برابر شاگردان کسایی پور حاضر می شود یا خیر؟
 تیم شهرداری اراک در هفته چهارم استراحت داشت و در هفته سوم هم بازی را برابر تیم نیروی زمینی واگذار کرد و در حال حاضر در گروه خود در جایگاه دوم ایستاده است.

نیروی زمینی-شهرداری تبریز
شاگردان اسلامی عصر فردا در تالار آزادی به مصاف شهرداری تبریز خواهند رفت.شهردای تبریز در هفته چهارم در وقت اضافه برابر نفت آبادان شکست خورد و در حال حاضر در گروه خود با 31 امتیاز سومی است.تیم نیروی زمینی هم 29 امتیاز دارد و جایگاه چهارمی را در گروه خود تصاحب کرده است. 

لازم به ذکر پیش از این دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان کوهیان در خانه خود مغلوب شهرداری گرگان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار