اهواز؛

لزوم توجه به تجهیزات ورزشی شهرستان ها

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت:‌ از رییس هیات خوزستان می خواهم علاوه بر تجهیز مرکز استان، شهرستان ها نیز مورد توجه قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛دکتر محمد بنی‌جمالی، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع انتخاب رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان اظهار کرد:‌ هیات ها به عنوان بازوان اجرایی فدراسیون محسوب می شوند. ما در 14 ماه گذشته در ریاست دکتر نوروزی، بحث تمرکززدایی از تهران را داشتیم و در این مدت در 10 مرکز استان و شهرستان، مراکز تخصصی پزشکی را افتتاح کردیم.

وی افزود: علاوه بر این که در بحث تمرکززدایی باید از تهران خارج شویم باید استان ها را نیز تجهیز کنیم که در این راستا هم از دکتر روزدار می خواهیم که علاوه بر تجهیز مرکز استان، شهرستان ها نیز مورد توجه قرار بگیرند و به این صورت نباشد که ورزشکار جهت ارائه خدمات، از نقاط دور دست استان به مرکز استان و حتی تهران مراجعه کند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ‌تا جایی که توانسته ایم به استان ها کمک کرده‌ایم و بودجه ای که بوده را بیشتر از این که در تهران صرف کنیم برای استان ها در نظر گرفته ایم. به هر حال ما می دانیم در استان ها کارکردن سخت است و به مشکلات واقف هستیم.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌ما برای سومین سال متوالی بحث تعرفه کارت بیمه ورزشی را ثابت نگه داشتیم و همان مبلغ 15 هزار تومان در مجمع مان با حضور آقای داورزنی به تصویب رسید. همچنین بحث یک ساله شدن کارت بیمه ورزشی را هم داشتیم که این نیز بسیار به ورزشکاران کمک می‌کند. ما برای دسترسی راحت‌تر ورزشکاران به کارت بیمه ورزشی، بحث صدور کارت آنلاین را هم داریم. به هر حال ‌ارائه خدمات به ورزشکاران باید راحت باشد.

بنی‌جمالی خطاب به رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان، ادامه داد: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی دقیق و تعاملی که بین شما و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان وجود دارد، بحث ارائه خدمات به ورزشکاران انجام شود.

وی افزود: ‌هیات‌ها بسیار کار می‌کنند ولی ورزشکاران خیلی آگاهی ندارند. ما می دانیم استانی مانند خوزستان، کمیته روانشناسی قوی دارد و می تواند بسیار خوب به ورزشکاران خود خدمات ارائه دهد و شاید اطلاع رسانی مناسبی انجام نمی شود و ما نیز در فدراسیون باید این موضوع را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.