تشییع پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام در شهر بادوله دشتی

پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم ولایتمدار شهرستان دشتی در شهر بادوله تشییع و خاکسپاری شد.

تشییع پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام در شهر بادوله دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام صبح امروز با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به مکتب ایثار و شهادت و با حضور خانواده‌های شهدا مسئولان دستگاه‌های اجرایی، امام جمعه و سایر قشرهای مردم دشتی تشییع شد.

این مراسم که از محل حوزه مقاومت نینوا تا بوستان امید بادوله برگزار شد مردم شهید پرور بادوله، کاکی و دشتی استقبال بی‌نظیری از شهدا گمنام کردند.

مردم شهیدپرور دشتی با شعارهای این گل پر پر از کجا آمده، از سفر کرب و بلا آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حسین حسین (ع) شعار ماست، شهادت افتخار ماست پیکر شهدای گمنام را تشییع و سپس نماز بر پیکر این لاله های خونین توسط امام جمعه اقامه شد و در بوستان امید شهر بادوله آرام گرفتند و در خاک آرمیدند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر با بیان اینکه این شهیدان در سن 21 و 44 سال به شهادت رسیدند اظهار داشت: این شهیدان در عملیات بدر و خیبربه شهادت رسیده که هنگام شهادت 21 و 44 سال سن داشته و پیکر مطهرشان در منطقه شرق دجله و جزیره مجنون تفحص و کشف شده است.

احمد موحد با بیان اینکه امروز همزمان یک شهید گمنام در شهرک امام خمینی(ره) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تشییع و خاکسپاری شد تصریح کرد: با تشییع و دفن این 3 شهید در استان بوشهر تعداد شهدای گمنام خاکسپاری شده در این استان به 127 شهید گمنام می‌رسد. 11 شهید در گلزار شهدا و 116 شهید گمنام دیگر در خارج از گلزار شهدا شامل دانشگاه‌ها، پادگان‌های نظامی و بوستان‌ها در 46 نقطه استان بوشهر دفن شده‌اند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.