اصفهان؛

بارش 20 میلیمتری باران در چادگان

بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، در شهرستان چادگان با 20 میلیمتر ثبت و گزارش شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان  گفت : از بعدازظهر روز گذشته تا صبح امروز در نقاط مختلف استان شاهد بارش باران و در برخی ارتفاعات در غرب استان شاهد بارش برف بودیم که بیشترین بارندگی در چادگان گزارش شد.

ساناز جعفری افزود: پس از چادگان، سمیرم با 16 میلیمتر ، فریدونشهر با 14میلیمتر، باران و 3 سانتیمتر برف و شهرضا با 13میلیمتر دارای بیشترین بارندگی بودند.

وی بیان اینکه در کلانشهر اصفهان هم 1.5 میلیمتر بارش باران گزارش شد،افزود: میزان بارش باران شب گذشته در شهرهای بوئین و میاندشت، خوانسار، داران،مبارکه، زرین شهر، مورچه خورت، نجف آباد، فرودگاه ، ورزنه، کبوترآباد، اردستان،میمه،نائین، کاشان و گلپایگان نیز به ترتیب با 7 ، 5.5، 4.5 ، 3.5، 3.5 ، 3.5 ، 2.5 ، 0.8 ، 0.8 ، 0.6 ، 0.3 ، 0.2 ، 0.1، 0.1 و 0.1 میلیمتر بود.

وی گفت: وزش باد به نسبت شدید و شدید برای امروز ( یکشنبه) در اکثر مناطق استان و بویژه در مناطق شرقی و جنوبی استان اصفهان پیش بینی می شود.

کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: موج جدیدی از فردا ( دوشنبه) وارد استان اصفهان می شود و بارش هایی را همانند روز گذشته در استان درپی خواهد داشت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار