گیلان؛

اختتامیه جشنواره آیات

اختتامیه جشنواره آیات گیلان 21 فروردین 96 برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، دبیر اجرایی جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات با اعلام این خبر گفت: فراخوان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات از اواسط آذر ماه امسال منتشر و با توجه به استقبال مخاطبان جشنواره، مهلت زمان ارسال آثار در 3 مرحله و تا 22 بهمن ماه تمدید شد.

حسین ابراهیمیان افزود: در پایان 455 اثر از 227 شرکت کننده در 3 بخش فیلم نامه نویسی، نمایش نامه نویسی و ویژه به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی با بیان این که بر اساس فراخوان جشنواره، قرار بود آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در اسفند ماه برگزار شود، تصریح کرد: با تصمیمات اخذ شده در دبیرخانه جشنواره، این مراسم به فروردین 96 موکول شد.

جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع) با عنوان "جشنواره آیات" و از سری برنامه های جشنواره بین المللی آیات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با حمایت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شورای فرهنگ عمومی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی گیلان برگزار می شود.

 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.