ساری،

دربی تمام مازندرانی

شهرآورد چهارم تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دیدار برگشت دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران ساعت 15 عصر فردا در ورزشگاه هفت تیر بابل در حالی برگزار می شود که در دیدار رفت تیم خونه به خونه توانسته بود تیم نساجی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

رویارویی این دو تیم دربازی برگشت، با تغییراتی که در پایان نیم فصل نخست و آغاز نیم فصل دوم ایجاد و موجب شد تا محمود فکری از نساجی و علیرضا مرزبان از خونه به خونه جدا شوند تا در شهرآورد چهارم حسین مسگرساروی روی نیمکت نساجی و نادر دست نشان مربی قائم شهری روی نیمکت خونه به خونه بنشینند.

تیم نساجی قائمشهر در 27 بازی گذشته با 42 امتیاز در رده ششم و خونه به خونه بابل هم با همین تعداد بازی و با 41 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و کاهش اختلاف این تیم ها با صدر جدول در هفت بازی باقی مانده تا پایان لیگ دسته یک می تواند بخت آنان را برای لیگ برتر افزایش دهد.

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران درباره تمهیدات این باشگاه برای شهرآورد گفت: ما همان 10 درصد قانونی از ظرفیت ورزشگاه را به هواداران نساجی اختصاص خواهیم داد و از هوادارانمان نیز می‌خواهیم که فقط تیم خودشان را تشویق کنند تا مسابقه بی‌حاشیه ای برگزار شود.

میرشاد ماجدی افزود: تیم ما با پیروزی در مقابل نفت مسجد سلیمان انگیزه بیشتری در بین بازیکنان به وجود آورده است.

سرمربی تیم نساجی نیز گفت: بازی مقابل خونه به خونه همانند دیگر بازی های لیگ یک، سه امتیاز دارد و ما تلاش خودمان را برای کسب پیروزی انجام می دهیم.

مازندران از 13 سال گذشته با سقوط شموشک نوشهر به لیگ دسته یک، از داشتن تیم فوتبال لیگ برتری محروم است و هم اکنون حدود 50 فوتبالیست در تیم های لیگ برتری حضور دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار