گیلان؛

تجلیل از قهرمانان مدال آور رقابت های ورزشی

از 45 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان گیلانی در رقابت های ورزشی آموزشگاه های کشور قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه ورزش کلید تندرستی است، افزود: در رقابت های ورزشی آموزشگاه های کشور 200 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان گیلانی در رشته های مختلف ورزشی حضور داشتند.

مهدی حاجتی افزود: کاروان ورزشی گیلان توانست 12 مدال رنگارنگ را در قالب ورزش های تیمی و انفرادی از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: این شرکت کنندگان در قالب 24 تیم در رشته های والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، ژیمناستیک، شنا، فوتسال، طناب زنی ، بسکتبال، کاراته و هاپکیدو رقابت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز گفت: بر اساس برنامه تنظیمی سند ششم توسعه باید 11 درصد از جمعیت دانش آموزی هر استانی در رقابت های ورزشی شرکت کنند که گیلان توانست با شرکت بیش از 16 درصد از جمعیت دانش آموزی پیشگام در امر ورزش باشد.
سید امیر فر حسینی با اشاره به اینکه در کاروان ورزشی گیلان دانش آموزان و مربیان مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم حضور داشتند،  افزود: 22 داور گیلانی، قضاوت این دوره از رقابت های ورزشی آموزشگاه های کشور را بر عهده داشتند.
وی تصریح کرد: آماده سازی و اعزام بیش از 250 دانش آموز در کاروان ورزشی تابستان 96 از جمله برنامه های مهم این اداره کل است.

از این ورزشکاران به دلیل کسب مدال های رنگارنگ رقابت های کشوری که در تابستان 95 برگزار شد با اهدای لوح سپاس و هدایا قدردانی شد.
 

 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.