قم؛

۶ ورزشکار و مربی کونگ فوی قم، عازم آذربایجان

تیم منتخب کونگ فو توآ سنتی کشورمان با ۵ ورزشکار قمی به همراه یک مربی از قم در ترکیب این تیم حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ رئیس هیئت کونگ فوی استان قم گفت: ۶ ورزشکار و مربی کونگ فوی قم برای حضور در مسابقات جام صلح و دوستی عازم جمهوری آذربایجان شدند.
 
محمد رشید اظهار داشت: تیم منتخب کونگ فو توآ سنتی کشورمان در حالی برای حضور در مسابقات بین المللی جمهوری آذربایجان عازم باکو شده است که ۵ ورزشکار قمی به همراه یک مربی از قم در ترکیب این تیم حضور دارند.
 
وی افزود: مهدی حسین پور، مرتضی حیدری و وحید ملکی در بخش مردان و معصومه ترابی و فاطمه فروزنده در بخش زنان از استان قم در این رقابت‌ها به میدان می‌روند و هدایت تیم اعزامی ایران نیز بر عهده مرتضی ابریان مربی قمی است.
 
رئیس هیئت کونگ فوی استان قم گفت: کونگ فوکاران استان قم به همراه سایر اعضای تیم منتخب کونگ فو توآ سنتی کشورمان آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود را طی روزهای پایانی هفته گذشته در شهر ارومیه برگزار کردند و سپس عازم باکو شدند و مراسم وزن کشی این مسابقات بین المللی امروز برگزار می‌شود.
 
رشید بیان داشت: در مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی تیم‌هایی از کشورهای مختلف حضور دارند و رقابت در این مسابقات برای ورزشکاران استان قم تجربه بسیار خوبی تلقی می‌شود و انتظار کسب مدال‌های خوشرنگ از این مسابقات داریم.
 
وی عنوان کرد: هیئت کونگ فوی استان قم در سال ۹۵ اعزام‌های متعدد به مسابقات قهرمانی کشور را در دستور کار داشت که آخرین آن‌ها اعزام تیم منتخب نیو کونگ فوی قم به مسابقات قهرمانی کشور در قزوین بود که با کسب مدال‌های متعدد برای تیم اعزامی قم همراه شد.
 

رئیس هیئت کونگ فوی استان قم تصریح کرد: نگاه ویژه به رشد کونگ فوی بانوان و افزایش آمار جمعیت ورزشکاران سازمان یافته در کونگ فوی استان قم از جمله برنامه‌هایی است که هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی در سال ۹۶ دنبال خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار