گیلان؛

دیدار مدیرکل صدا و سیما و اعضای شورای معاونان با خانواده شهید

به منظور پاسداشت مقام والای شهدا و همزمان با روز بزرگداشت شهدا مدیرکل و اعضای شورای معاونان صدا و سیمای مرکز گیلان با خانواده شهید مدافع حرم امیرضا علیزاده دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، در این دیدار مدیرکل صداوسیمای گیلان با تاکید بر اینکه شهدا مظهر استقامت و پایداری در دفاع از حق و عدالت و مبارزه با استکبارند بر ضرورت پاسداشت یادشان و تداوم راهشان تاکید کرد.
 
حسن ظهیری افزود: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه حاکم است به انقلاب اسلامی و نظام آسیبی نمی رسد.
 
وی سیره و منش شهید امیر رضا علیزاده را ستود و گفت: معرفت و اخلاص و توجه به نماز و امر به معروف و نهی از منکر و نیز خضوع و فروتنی و بشاشت و خنده رویی از ویژگی های این شهید سرافراز بود.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به همکاری شهید علیزاده با رادیو برون مرزی مرکز گیلان گفت: مردم آن سوی مرزها تشنه ی شنیدن ندای برحق جمهوری اسلامی و شیفته ی شخصیت امام خمینی و رهبر معظم انقلابند.
 
همسر شهید علیزاده هم در این دیدار به سجایای اخلاقی و شیوه زندگی این شهید اشاره کرد و گفت: حضور وی در عرصه دفاع از حرم و مقابله با تکفیری ها ریشه در اعتقادات و احساس تکلیف وی داشت.
 
مطهره علیزاده دختر این شهید مدافع حرم هم گفت: هر لحظه بخاطر اینکه در چنین خانواده ای چشم به جهان گشودم خدا را شاکرم. وی تصریح کرد: از نکاتی که پدرم همیشه به وفور تاکید می کرد احیای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ حجاب بود.
 
پاسدار شهید امیررضا علیزاده، اولین شهید گیلانی مدافع حرم حضرت زینب(س) 12مهر 1354 در رودسر به دنیا آمد و در تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1392 در عملیات تروریستی گروه‌های تکفیری در شهر دمشق سوریه بر اثر اصابت خمپاره به خودرویش به شهادت رسید.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.