یزد؛

انتقال فرهنگ غنی مردم استان به گردشگران

امام جمعه یزد با اشاره به ظرفیت بالای استان دربخش گردشگری بر بهره گیری از این ظرفیت در انتقال فرهنگ غنی مردم استان به گردشگران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  در نشست شورای فرهنگ عمومی استان عملکرد دستگاه های دست اندر کار ستاد نوروزی استان در ایام نوروز بررسی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای استان دربخش گردشگری بر بهره گیری از این ظرفیت در انتقال فرهنگ غنی مردم استان به گردشگران تاکید کرد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه نباید در برابر دشمنان احساس ضعف فرهنگی کرد افزود: در این مسیر می توان با احساس قدرت و نمایش شاخصه های فرهنگی گردشگران را با شاخصه های عالی فرهنگی بومی خود آشنا کرد .

استاندار یزد هم در این نشست با اشاره به ایمان والا و نظم و انضباط مردم یزد گفت : ایام نوروز بهترین فرصت برای انتقال  فرهنگ مردم یزد به گردشگران است که می توان با برنامه ریزی درست به این مهم دست یافت .

میر محمدی لازمه این کار را خود مراقبتی مردم دانست و افزود : دستگاه های اجرایی استان هم همراه با مردم و ایجاد نظم و انضباط و تمیزی شهر زمینه انتقال بهتر این فرهنگ به گردشگران را فراهم کنند.


انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار