همکاری دوباره غلامرضا موسوی با کارگردان فیلم اولی در «موریانه»

مسعود حاتمی از فیلم‌سازان جوانی است که در عرصه فیلم‌های کوتاه جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت نموده است.

همکاری دوباره غلامرضا موسوی با کارگردان فیلم اولی در «موریانه»غلامرضا موسوی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلم سینمایی «موریانه» گفت: فیلم «موریانه» یک فیلم تجربی است که در ژانر اجتماعی ساخته خواهد شد. قصه این فیلم در مورد ماجراهای یک خانواده است.

وی در خصوص کارگردان این فیلم افزود: کارگردانی این فیلم را مسعود حاتمی به عهده دارد که اولین فیلم بلند خود را تجربه می‌کند. مسعود حاتمی از فیلم‌سازان موفقی است که در عرصه فیلم‌های کوتاه جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت نموده است.

موسوی ادامه داد: بخش اعظمی از فیلم سینمایی «موریانه» به صورت تجربی تولید خواهد شد. گرچه ویژگی های یک قصه را نیز دارد. 

این تهیه‌کننده سینما در خصوص تولید فیلم «موریانه» افزود: پیش تولید فیلم از یک ماه گذشته آغاز شده است و تلاش می شود که بتوانیم به زودی به مرحله تصویربرداری برسیم. همچنین تمامی عوامل و لوکیشن‌های تصویربرداری این فیلم مشخص است که پیش از شروع تولید فیلم اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ شورای صدور پروانه ساخت در تاریخ 14 اسفند با ساخت فیلمنامه فیلم «موریانه» به تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی، کارگردانی و نویسندگی مسعود حاتمی موافقت کرده بود.  
 
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار