رئوفیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شعار تدبیر و امید روحانی رخت عمل به تن نکرد

دبیرکل حزب ایران زمین گفت: توقع ما این بود که شعار تدبیر و امید روحانی رخت عمل به تن کند اما متأسفانه این امید در سطحی که مردم انتظار داشتند، محقق نشد.

شعار تدبیر و امید روحانی رخت عمل به تن نکردابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: دولت یازدهم همچون همه دولت‌های قبل از خودش، توفیقات و ناکامی‌هایی داشت. 

وی با اشاره به اینکه دولت در عرصه سیاست خارجی توفیقات و دستاوردهای خوبی داشت، گفت: علی‌رغم کارشکنی‌های طرف مقابل بعد از مذاکرات و به ویژه بدعهدی‌های آمریکا، شاهد عملکرد قابل دفاع دولت در این عرصه بودیم. 


دبیرکل حزب ایران زمین ادامه داد: رفع موانع فروش نفت، انعقادخرید قرارداد کشتی و نفت‌کش با کره، پیروزی سیاست غنی‌سازی "عدد درصدی" اورانیم ایران در برابر سیاست غنی‌سازی "صفر درصدی" آمریکا، خریدهواپیما با هدف نوسازی ناوگان هوایی کشور در یک دوره 10ساله، قرار گرفتن ایران در کنار 7 قدرت برتر جهانی در سال2017، شناخته شدن ایران به عنوان یک قدرت صلح‌طلب و ایفای نقش صلح محورانه ایران در مسئله سوریه  به اعتراف سازمان ملل، حکایت از عملکردخوب دولت یازدهم دارد.

رئوفیان در رابطه با عملکرد دولت یازدهم در عرصه سیاست داخلی متذکر شد: بنده اصولگرا هستم اما نباید تعصبات حزبی و جناحی باعث شود تا چشممان را روی واقعیت‌ها ببندیم و باید اذعان کرد که روحانی دولتی ورشکسته را به ارث برد.

عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با اشاره به تفاوت کلان حجم نقدینگی دولت احمدی‌نژاد در مقایسه با دولت روحانی تصریح کرد: دولت دهم از سال 88 تا 91، 346 میلیارد دلار درآمد نفتی داشت در حالی که دولت یازدهم از سال 92 تا 95 تنها 250 میلیارد دلار درآمد نفتی داشته است و این تفاوت نقدینگی کاملا محسوس است.

رئوفیان خاطر نشان کرد: البته ما از روحانی توقع بیشتری داشتیم و باید شعار تدبیر و امیدش رخت عمل به تن می‌کرد اما متأسفانه این امید در سطحی که عامه مردم انتظار داشتند، محقق نشد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار