اصفهان؛

تجلیل موسسه فرهنگی شهید تورجی‌زاده در کاشان از مادران شهدا

موسسه فرهنگی شهید تورجی‌زاده و هیات شهدای گمنام در کاشان به مناسبت 22 اسفند روز شهدا و تکریم مادران شهدا از دو مادر شهید مفقودالاثر این شهرستان طی آیینی تجلیل کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این آیین که با حضور اعضای موسسه برگزارشد از مادر شهیدان علی‌اکبر عرب‌زاده و ماشاالله عرب‌زاده که مفقودالاثر است و همچنین سردار خلبان شهید مفقودالاثر غلامرضاطرق تقدیرشد.

شهید طرق،فرمانده یکی از گردان‌های لشکر 92 زرهی خوزستان و عضو گردان شهادت(خط شکن) نیروی زمینی ارتش بوده است.

سروان شهیدغلامرضا طرق، سال 1340 در کاشان به دنیا آمد و در سال 58 وارد دانشگاه افسری شد. باآغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد و سرانجام در روز21 بهمن ماه سال 1364 و در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید. پیکر او تاکنون پیدانشده است.

شایان ذکر است: فعالیت موسسه فرهنگی شهید محمدرضا تورجی زاده کاشان از بهمن ماه سال 90 با کسب مجوز از بنیاد شهید و ثبت در اداره اسناد و فعالیت رسمی این موسسه از اوایل سال 91 با ثبت در وزارت کشور آغازشده‌است

این موسسه فرهنگی هدفمند کردن یادواره شهدای کاشان، جانبازان و رزمندگان، بصیرت افزایی، چاپ نشریه و پوستر، بررسی بایدها و نبایدهای مذهبی در مبارزه با انحرافات دینی، سایبری و فضای مجازی و کمیته پشتیبانی سایت، ایمیل و رسانه خدمات فرهنگی مذهبی را در سطح شهرستان انجام می دهد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.