ساری،

کشف 500 کیلو مواد مخدر در بابل

500 کیلو مواد مخدر در بابل امسال در مازندران کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با از اجرای 140 طرح مقابله با سودجویان مواد مخدر و کشف 535 کیلو و 408 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان بابل طی یک سال گذشته خبر داد.

وی گفت: مواد مخدر پديده ای است استعماری که قدرت های سلطه گر به منظور محو ارزش های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می جويند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: مسئله اعتیاد در جهان امروز از مسائل مهم اجتماعی است که در بیشتر کشورها به صورت مشکل عمده ای مطرح شده است و کشور ما نیز از این آسیب اجتماعی در امان نمانده است و هر روز شاهد قربانی شدن افرادی در دام مواد اعتیادآور هستیم.

سرهنگ جعفری گفت: اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه ‏هاى مختلف مى‌ شود.

وی از اجرای طرح های مقابله با سودجویان و عاملان افیونی در این شهرستان خبرداد و افزود : در طی یک سال گذشته 140 طرح مقابله با عاملان افیونی و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

وی گفت: در اجرای این طرح ها از ابتدای امسال تاکنون 535 کیلو و 408 گرم انواع مواد مخدر از عاملان افیونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: در این مدت 90 معتاد به مواد مخدر برای درمان به مراکز درمانی ماده 16 و مراکز ترک اعتیاد در استان معرفی شدند.

سید محسن جعفری توقیف 70 دستگاه خودرو و 30 دستگاه موتورسیکلت از قاچاقچیان و عاملان افیونی را از دیگر موفیت های این طرح ها برشمرد.

وی از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی با جوانانی پویا و با نشاط با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار