همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص)؛

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در اهواز

جشن ازدواج دانشجویی 98 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پنجم اردیبهشت سال 96 برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر فرهاد حمزه‌لویی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن ازدواج دانشجویی سال 96 دانشگاه علم پزشکی اهواز بیان داشت: تاکنون برای شرکت در جشن ازدواج دانشجویی سال 96 حدود 98 دانشجو ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است این جشن در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در روز سه‌شنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه 96 برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این مراسم، تصریح کرد: روز مبعث پیامبر اکرم (ص) ابتدا در نوبت صبح کارگاه‌های آموزشی زوجین توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و سپس در نوبت بعدازظهر جشن ازدواج دانشجویی برگزار می گردد.

حمزه‌لویی به برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم نیز اشاره کرد و اذعان داشت: بخش اول هماهنگی، اقدامات مربوط به حوزه فرهنگی دانشگاه شامل برگزاری مراسم، تهیه بسته‌های فرهنگی، مسابقه، تبلیغات، کلیپ‌های برنامه، تقدیر از مزدوجین فعال فرهنگی و ... است؛ بخش بعدی اقدامات مربوط به کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی است که با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.