کرمانشاه؛

اخذ مجوز تاسیس دانشکده «علوم تغذیه و صنایع غذایی»

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اخذ مجوز تاسیس دانشکده «علوم تغذیه و صنایع غذایی» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دکتر فرید نجفی گفت: خوشبختانه در آخرین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌ها در سال جاری، مجوز تاسیس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صادر شد.
نجفی با بیان اینکه این دانشکده تنها دانشکده غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود، گفت: برای گرفتن این مجوز زیرساخت‌هایی مانند ساختمان دانشکده نیاز بود که این ساختمان هم اکنون در محوطه دانشکده بهداشت ساخته شده و فروردین ماه با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین برای گرفتن این مجوز باید مجوز سه رشته مرتبط اخذ می‌شد که طی دو سال گذشته مجوز سه رشته کارشناسی صنایع غذایی، ارشد تغذیه و ارشد ایمنی مواد غذایی را گرفته‌ایم.

نجفی تصریح کرد: در مجموع این رشته‌ها 30 دانشجو مشغول به تحصیل هستند که کلاس‌های آنها هم اکنون در محل دانشکده بهداشت مستقر است و با راه‌اندازی دانشکده تغذیه به آنجا منتقل می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با گرفتن مجوز دانشکده دست ما در سالهای آینده برای گرفتن مجوز رشته‌های دیگر و نیز افزایش دانشجو باز خواهد بود و قطعا این امر را پیگیری خواهیم کرد.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.