همدان؛

توزیع بسته های حمایتی نوروزی در بهار

فرمانده گردان بیت المقدس بهار از تهیه و توزیع 120 بسته حمایتی به خانواده‌های نیازمند در این شهرستان خبر داد.

توزیع بسته های حمایتی نوروزی در بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وقتی صحبت از کار خیر می‌شود، کسانی هستند که دلسوزانه و با نیت خیر اقدام به این کار می‌کنند، کسانی که وقتی نگاه آنها به چهره یک نیازمند می‌افتد، دلهره ای در درونشان ایجاد می‌شود و نمی‌خواهند در این ایام نوروز در چهره کودکان نیازمند و محروم ناراحتی باشد، آمدند تا با کارشان لبخندی بر لبان کودکان بنشانند.

فرمانده گردان بیت المقدس بهار اظهار داشت: در آستانه عید نوروز اقدامات خوبی برای کمک به خانواده‌های نیارمند و محروم در شهرستان بهار صورت گرفته است.

جواد قراگزلو افزود: با همکاری مرکز خیریه نیکوکاری و گروه جهادی بسیج حوزه امام صادق(ع) 120 بسته حمایتی غذایی در آستانه ایام نوروز تحویل خانواده های نیازمند می‌شود.

وی اظهار داشت: این بسته های حمایتی که هر یک به ارزش 210 هزار تومان بوده شامل برنج، گوشت، روغن، چای، مرغ، آجیل، شکلات و... است.

فرمانده گردان بیت المقدس شهر بهار با بیان اینکه تنها هدف از این اقدام نشاندن لبخند بر لبان بچه‌های نیازمند است، گفت: خیرین در این زمینه ورود کردند و با یاری آنها این اقدامات انجام شد و این امر به همت مداوم نیکوکاران و بسیجیان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته افزون بر 11 میلیون تومان اقلام خانه، لوازم التحریر، پوشاک و مواد غذایی نیز به نیازمندان توزیع شده که این نشان از احساس تکلیف خیرین و نیکوکاران است.

انتهای پیام/ خ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.