"روز از نو" نو برانه ای بهاری برای سال 96

ویژه برنامه "روز از نو" برنامه ایی شاد و مفرح که از روز دوشنبه 9 صبح روی آنتن شبکه قرآن قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری محمد حسین محمد زاده مدیر شبکه قرآن  و معارف سیما پیرامون برنامه های نوروزی و طرح بزرگ قرآنی 1451 صبح امروز برگزار شد. 
محمد زاده در ابتدای این مراسم گفت:هفده عنوان و هفده نوع برنامه جدید برای ایام نوروز 96 تدارک دیده شده که از تاریخ 28 اسفند روی آنتن خواهد رفت که شامل مستندات و برنامه های ترکیبی و نوجوانان و سوال و پرسش و برنامه های کوتاه با مضامین بلند معرفتی خواهد بود.و طبق سنوات و استقبال مخاطبان از ارائه برنامه های قرآنی تصمیم بر آن شد که به توضیح و تفسیر برخی از آیات قرآن بپردازیم

وی در مورد سوره انتخاب شده افزود :"حجرات"سوره قرآنی امسال خواهد بود، سوره اخلاقی قرآن که شامل اندرزها و صفاتی است که قاعدتا باید اهل ایمان از آن الگو بگیرند.

محمد زاده در مورد برنامه های مستند شبکه قرآن گفت:"حدیث بندگی" ،"سایه رحمت" ،بهار انسومستند نشانه ها از برنامه های نوروز شبکه قرآن است.

وی ادامه داد:سفر نوجوانان و جوانان به راهیان نور را هم در شبکه خواهیم داشت که در این برنامه با طرح معمایی از مخاطبان خود می خواهند که آن را حل کنند.

محمد زاده همچنین درخصوص تلاوت های قرآنی عنوان کرد:40 تلاوت قرآنی را با قاریانی برجسته در نظر گرفتیم که به شدت تازه و ناب خواهد بود. 

وی در ادامه درخصوص دیگر برنامه های نوروزی شبکه تصریح کرد:"نور علی نور" برنامه ای در زمینه تلاوت و ترجمه روزانه یک صفحه از قرآن که از ابتدای فروردین ماه آغاز خواهد شد.

محمدزاده در مورد سایت جدید شبکه هم گفت :سایت جدیدی را برای شبکه قرآن راه اندازی کردند که مخاطبان می توانند با مراجعه به آن از برنامه های شبکه مطلع شوند.

مدیر شبکه قرآن با اشاره به برنامه "پرسمان" افزود: پرسمان یکی از برنامه های پرمخاطب این شبکه بود که مورد توجه مقام معظم رهبری هم قرار گرفت.

وی درمورد برنامه تحویل سال بیان کرد:"روز نو" برنامه ویژه تحویل سال که با اجرای سید وحید مرتضوی و انصاری فر برعهده دارند از ساعت 9 تا 15 بعداظهر روی آنتن قرار خواهد گرفت و در زمان تحویل سال هم ارتباط زنده ای هم با مشهد مقدس خواهیم داشت و فضای شاد و مفرح را تهیه و تدارک دیدیم. همچنین هفت قاری قرآنی هم در این برنامه حضور دارند که در فواصل برنامه، برنامه های قرآنی ویژه ای را برای مخاطبان اجرا خواهند کرد. و در آخر هم عقد کنانی خواهیم داشت که با آن برنامه پایان می یابد. 

وی اظهار درمورد برنامه های مسابقه ای در این شبکه قرآن اظهار داشت:برنامه هایی در زمینه تفریح و سرگرمی هم برای نوجوانان و جوانان با نام "إسرا" تدارک دیدم که همچون برنامه گذشته به تلاوت قرآن می پردازد و از 28 اسفند روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار