کرمانشاه؛

خبازی‌های در مسیر ورود مسافران تا آخر شب پخت می کنند

کمبود آرد و نان در ایام عید نداریم و خبازی‌ها سهمیه آرد تا 15 فروردین را نیز دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 گفت: کمبود آرد و نان در ایام عید نداریم و خبازی‌ها سهمیه آرد تا 15 فروردین را نیز دریافت کرده اند.

جلیل پرواز از آمادگی خبازی‌های کرمانشاه برای ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: هیچکدام از نانوایی‌ها در ایام نوروز تعطیل نیستند و ساعت کاری و روزهای فعالیت آنها به شیوه معمول است.

وی با بیان اینکه هر نانوایی فقط یک روز تعطیل در هفته دارد، یادآوری کرد:ساعت معمول فعالیت خبازی‌ها را نیز شش و 30 دقیقه صبح تا حدود 19 عصر اعلام کرد که در این بین حدود یک ساعت زمان صبحانه و دو تا سه ساعت زمان نهار دارند .

پرواز همچنین از تقویت سهمیه آرد خبازی‌های ورودی‌های شهر کرمانشاه هم خبر داد و تصریح کرد: این خبازی‌ها که در مسیر ورود مسافران و گردشگران قرار دارند باید تا آخر شب پخت نان داشته باشند.سهمیه آرد خبازی‌ها تا 15 فروردین به آنها تحویل داده شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، به علاوه هماهنگی لازم نیز با کارخانجات آرد برای تامین آرد در این ایام انجام شده است.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 تعداد کل خبازی‌های یارانه دار استان 1670 مورد اعلام کرد که با اضافه شدن خبازی‌های آزادپز تعداد آنها به بیش از دو هزار خبازی می‌رسد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار