اعزام شطرنج بازان به مسابقات قهرمانی آسیا

دبیر سازمان تیم های ملی شطرنج از اعزام شطرنج بازان به مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا خبر داد.

اعزام شطرنج بازان به مسابقات قهرمانی آسیاافشین تهرانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا در رده های سنی 8تا 18 سال از 11 فروردین ماه 96به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز می شود و تیم شطرنج کشور مان در دو بخش پسران و دختران در این رقابت ها شرکت می کند.

وی افزود:فدراسیون 12 بازیکن را به این رقابت ها اعزام می کند علاوه براین مبینا علی نسب،آرش طاهباز و آرتین اشرف که مدال آوران سال گذشته ما در این رقابت ها بودند نیز به ترکیب تیم اضافه می شوند همچنین تعدادی از شطرنج بازان نیز از فدراسیونه در خواست کردند که به طور آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند.بنابراین پیش بینی می شود تیم شطرنج ایران با ترکیب 25 نفر در مجموع بازیکنان و اعضای کادر فنی در این رقابت ها حضور یابد.

دبیر سازمان تیم های ملی شطرنج در پاسخ به این سوال که اردو تیم ملی برای شرکت در این مسابقات چه زمانی آغاز می شود اظهار داشت:با توجه به اینکه آن رقابت ها در هفته دوم سال جدید آغاز می شود اردو خاصی برای تیم ملی در نضر گرفته نشده است و تمرینات به طور متمرکز انجام خواهد شد.

تهرانی در پایان خاطر نشان کرد:هدایت تیم ملی در این مسابقات را شادی پریدر،مرتضی محجوب وحامد موسویان برعهده دارند.مسابقات شطرنج قهرمانیز آسیا در 3 بخش استاندارد،سریع وبرق آسا به روش سوئیسی برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار