قالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویر

این روزها در هر کوچه وخیابان که قدم بزنی فرش‌هایی را می‌بینی که بر دیوار شهر حکایت از آمدن نوروز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ شستن فرش در روزهای نزدیک به نوروز تبدیل به یک دغدغه برای خانم‌های خانه‌دار شده و این روزها در هر کوچه وخیابان که قدم بزنی فرش‌هایی را می‌بینی که بر دیوار شهر حکایت از آمدن نوروز دارد.
قالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویر
هر سال در آستانه نوروز و سال نو در بیشتر مناطق مختلف کشور خانه تکانی و شستن اسباب و لوازم منزل انجام می‌شود و شهروندان برای استقبال از مهمانان نوروزی خود را آماده می‌کنند.غبار روبی، گردگیری دیوارهای خانه، اسباب‌ها و زدودن سیاهی از روی آنها و دور ریختن وسایل کهنه و نو کردن آنها در سال جدید همه از رسم‌های کهن مردم در استقبال از نوروز است.
قالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویر 

هنگام عبور کردن از کوچه‌ها و خیابان‌های بسیاری از مناطق، شاهد آویزان شدن فرش‌ها، قالی و قالیچه‌ها در پشت بام‌ها، روی دیوارها و تراس خانه‌ها هستیم.
 قالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویر

پس چه خوب است در کنار خانه تکانی دل‌ها برای آنکه سالی پر از امید، شادی و مهربانی داشته باشیم، دل هایمان را نیز از کدورت‌ها پاک کنیم.
 
قالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویرقالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویرقالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویرقالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویرقالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویرقالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویرقالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویرقالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویرقالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویرقالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویرقالی‌هایی که بوی نوروز می‌دهند + تصاویر
انتهای پیام / ا - ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.