تقدیر از ملک سلمان به سبک ژاپنی‌ها

پادشاه عربستان سعودی از امپراتور ژاپن نشان عالی "گل داوودی" را دریافت کرد.

ملک سلمان از امپراتور ژاپن نشان عالی گل داوودی گرفت
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان "واس"، "آکی‌هیتو"، امپراتور ژاپن امروز در کاخ خود در توکیو، پایتخت این کشور از ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی استقبال کرد.

در این مراسم امپراتور ژاپن به پادشاه عربستان نشان عالی "گل داوودی" را اعطا کرد.  روز گذشته نیز ملک سلمان، پادشاه عربستان در دیدار با "شینزو آبه"، نخست وزیر ژاپن در مقر نخست وزیری یادداشت های همکاری را به امضا رساندند.

همچنین یادداشت های همکاری در زمین صنعت و یک یادداشت همکاری در زمینه اجرای چشم انداز 2030 عربستان- ژاپن، به علاوه برنامه های همکاری در زمینه فرهنگی به امضا رسید.

این نخستین سفر یک پادشاه سعودی به ژاپن از ۴۶ سال قبل به شمار می رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۲۱:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
واقعا برای ژاپنی های بی غیرت متاسفم. اینها بدون اجازه آمریکا آب نمی خورن، همون آمریکایی که رو سرشون بمبهای اتمی "مرد چاق "و "پسر کوچک" رو ریختن و نسلشون رو کلا داغون کردن. حالا هم به تقلید از آمریکایها، واسه اون به اصطلاح شاااااااه عربی که مدام داره به همه دم تکون میده، جا باز میکنن و گل داوودی میدن.ای بزدلهای ترسو
-
سجاد
۰۸:۳۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
کبوتر با کبوتر باز با باز
ژاپنیها که خودشان را بسیار با فرهنگ حس میکنند یاد بیاورند دورانی را که هزاران زن ومرد و کودک چینی ها را سلاخی کردند وعربها نیز به یاد بیاورند روزهای رو که دختران را زنده به گور میکردند و از هیچ جنایتی فروگذار نبودند و حال نیز مردم یمن باید قساوت این قوم جاهل را بپردازند. جالب است گل داوودی به هم تقدیم میکنند.
آخرین اخبار