سرقت غذای میهمانی در عربستان!

فردی در عربستان سعودی هرگز فکر نمی کرد که برای تهیه غذای چند میهمان خود روزی مجبور به قرض گرفتن از خویشاوندان و دوستانش خواهد شد.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه نوشت : فردی در منطقه  " پل ملک فهد " در شهر الدمام استان الخبر چند نفر را برای میهمانی دعوت کرده بود و به رستورانی که قبلاً غذای میهمانی را سفارش داده بود ، مراجعه می کند و هنگام پرداخت صورتحساب به یکی از کارگران رستوران و پسر 8 ساله اش می گوید که غذاها را در ماشین وی بگذارند.
روزنامه الشرق افزود : کارگر رستوران و پسر کوچک هنگام گذاشتن غذاها در ماشین با چند سارق مواجه می شوند، و آنها غذاها را به زور می گیرند و در ماشین خود می گذارند و فرار می کنند.
صاحب میهمانی برای اینکه شرمندۀ میهمانان خود نشود ، به خویشاوندان و دوستانش زنگ می زند تا با کمک آنها بتواند رستورانی برای سفارش غذا پیدا کند و سرانجام موفق می شود که از یک رستوران در شهر الدمام تعدادی غذا به اندازه میهمانانش تهیه کند.
صاحب میهمانی پس از چند ساعت تأخیر غذا را جلوی میهمانانش که از شهر ریاض آمده بودند ، می گذارد و از آنها به علت تأخیر عذرخواهی می کند ولی اصل داستان را برای آنها تعریف نمی کند!
 
سرقت غذای میهمانی در عربستان!
 
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار