خالدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آمار مصدومان چهارشنبه سوری کشور به 2351 نفر رسید/ تأیید 9 فوتی تا این لحظه

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در حال حاضر آمار مصدومان کل کشور، 2 هزار و 351 نفر اعلام شد.

آمار قربانیان چهارشنبه سوری کشور به 2351 نفر رسید/ تأیید 2 فوتی تا این لحظه
مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:  در حال حاضر و بر اساس آخرین آمار، تعداد مصدومان کل کشور، 2 هزار و 351 نفر اعلام شد که نسبت به زمان مشابه 40 درصد کاهش داشته است.
 
وی ادامه داد: از مجموع 2 هزار و 351 نفر مصدوم، 600 نفر بستری که 5 نفر از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه هستند.

خالدی با بیان اینکه تاکنون 2 فوتی از حادثه چهارشنبه سوری تایید شده است، افزود: یکی از آنها جوان 13 ساله تهرانی و دیگری در استان اصفهان گزارش شد که متاسفانه هنوز مشخصات وی اعلام نشده است.
 
 وی گفت: از روز 17 اسفند که نخستین گزارشات حوادث چهارشنبه پایان سال را داشتیم شاهد 60 مصدوم (51 مرد و 9 زن) بودیم که 9 نفر در این حوادث جان باختند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرونی
۱۲:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
همه افرادی که تو چهارشنبه سوری ترقه و بمب و نارنجک و از این مسخره بازی ها استفاده کردند چه فروشنه و چه خریدار همه مقصرند با دیدن و شنیدن هرساله اتفاق های چهارشنبه سوری باز به اینکار دست می زنند. با اینکه بعد از اتفاق پلاسکو از همه خواسته شد که به احترام آتش نشانان چهارشنبه سوری آرومی رو بدون بمب و ترقه و ... بگذرونیم باز هم بی اعتنا و بی احترام به قول و قرار کشوری شاهد فوت و مصدومیت و عزاداری و.. هستیم. آخه چرا دم عیدی بجای لذت بردن از عید و بهار ، به خودتون آسیب می زنید؟ چرا باعث نگرانی و ناراحتی پدر و مادر بدبختی می شین که با هزار بدبختی تو این دوره زمونه بچه بزرگ می کنن به هزار امید و آرزو و جون کندن باید دو سه روز به عید عزادار بشن و داغ بچه شون دوباره باری بشه به بارهای دیگه زندگیشون. آخه تا کی بخدا این رسم چهارشنبه سوری منتفی بشه بهتره .واقعا تاسف داره
آخرین اخبار