اهواز؛

تخفیف 10 تا 20 درصدی فروش کیف و کفش

رئیس اتحادیه کیف و کفش فروشان اهواز گفت: در آستانه نوروز کیف و کفش با تخفیف 10 تا 20 درصد و به صورت فروش فوق‌العاده توسط واحدهای صنفی این محصول عرضه می گردد.

تخفیف 10 تا 20 درصدی فروش کیف و کفشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ بهنام حیدری، رئیس اتحادیه کیف و کفش فروشان اهواز اظهار داشت: شب عید امسال رونق سال‌های گذشته را ندارد و مانند سال‌های گذشته نیست.

وی با اشاره به 11 ماه رکود در بازار افزود: با توجه به کسادی بازار و عدم توانایی مالی مردم، وضعیت بازار نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر است.

حیدری تصریح کرد: اکثر فروشگاه‌های کیف و کفش فروش فوق‌العاده دارند چون با توجه به تغییرات فصلی اگر اجناس خود را نفروشند اجناس روی دست آن‌ها می‌ماند و مجبور هستند که با قیمت خیلی پایان جنس‌های خود را عرضه کنند.

اتحادیه کیف و کفش فروشان اهواز بیان داشت: فروش‌های فوق‌العاده به این صورت است که اصناف مربوطه کالاهای خود را با قیمت خیلی کمتر از بازار عرضه می‌کنند و درصد تخفیف فروش فوق‌العاده 10 تا 20 درصد با قیمت بازار تفاوت دارد و تخفیف‌های ویژه‌ای دارند.

ویی با اشاره به نصب پلاکارد اطلاع‌رسانی در محل‌های فروش فوق‌العاده خاطرنشان کرد: واحد بازرسی و نظارت سازمان صنعت و تجارت و بازرسان اتحادیه بر عملکرد اصناف نظارت دارد و تاکید کردیم که اصناف با مشتری مدارا و در راستای رضایت آن‌ها گام بردارند و در پس گرفتن و تعویض جنس فروخته شده تا حد امکان به خریدار کمک کنند و همچنین اگر جنس فروخته‌شده، ایراد فنی دارد، فروشنده موظف است که آن جنس را پس بگیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.