اهواز؛

افزودن 8 آمبولانس جدید به اورژانس 115 دزفول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از افزودن 8 دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس 115 این شهرستان خبر داد.

افزودن 8 آمبولانس جدید به اورژانس 115 دزفولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ یوسف پریدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در راستای بهینه سازی و ارتقای کیفیت خدمات اورژانس، ناوگان فرسوده اورژانس کشور در حال بازسازی است و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز با تحویل گرفتن 8 دستگاه آمبولانس جدید آن ها را جایگزین خودروهای قدیم و فرسوده می کند.
 
وی هزینه تهیه این آمبولانس ها را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تجهیز اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی شمال خوزستان در آستانه سفرهای نوروزی و ورود مسافران نوروزی به استان خوزستان نقش مهمی در امداد رسانی به مصدومان حوادث جاده ای دارد.
 
پریدار با بیان اینکه اورژانس دزفول حدود 20 آمبولانس دارد که افزون بر 50 درصد آن ها فرسوده اند بیان داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده در طول سال 96 تعداد آمبولانس های جایگزین تا 20 دستگاه نیز افزایش می یابد.
 
وی تصریح کرد: این آمبولانس ها مجهز به دستگاه تنفس مصنوعی و دیگر دستگاه های مورد نیاز بیماران اورژانسی می باشند.
 
سید محمد محمودی نژاد، رئیس مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول اذعان داشت: این آمبولانس ها تست های استانداردهای اروپا و فرانسه را پشت سر گذاشته و علاوه بر کاهش مصرف سوخت دارای بدنه ای محکم می باشند که باعث کاهش آسیب در هنگام حوادث جاده ای می شود ضمن اینکه ضدعفونی کردن آن نیز راحت است.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار