کرمانشاه؛

سال 96 سال بهتری برای حوزه اقتصاد استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: با توجه به طرح های در دست اقدام ،سال 96 سال بهتری برای حوزه اقتصاد استان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا رحیمی افزود: تمامی مدیران موظف به حمایت از سرمایه گذاران به منظور افزایش تولید و اشتغال هستند طرح های خوب و اثربخشی در حوزه اقتصاداستان در حال انجام است که باید به این گونه طرح ها برای تولید ثروت و کارآفرینی در استان کمک کرد.

 
وی با اشاره به اجرای برخی از طرح ها در حوزه اقتصادی استان گفت: هم اکنون طرح فرآوری قارچ در استان توسط شرکت روژین تاک در حال انجام است که چنین طرح هایی برای استان مایه خیر و برکت است و باعث جلوگیری از هدررفت منابع برای واردات می شود.
 
رحیمی خواستار توجه شرگت گاز استان به معافیت در نظر گرفته شده برای گازرسانی به طرح های تولیدی شد و  گفت: مدیریت شرکت گاز استان موظف است با جدیت به این موضوع توجه داشته باشد و با توان بیشتر معافیت های در نظر گرفته شده برای انتقال گاز به واحدهای تولیدی را اجرایی کند.
 
وی تاکید کرد: دستگاه های ذیربط موظف هستند که افزایش سطح گلخانه ها و پرورش ماهی در قفس را با جدیت دنبال کنند و استان در زمینه و بخش هایی که استعداد ویژه دارد باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.