اصفهان؛

آغاز به کارطرح امداد سلامت نوروزی در شهرستان نطنز

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی شهرستان نطنز گفت: طرح امداد سلامت مسافران نوروزی، همزمان با سراسر کشور در شهرستان نطنز آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین مخلصی  اظهار داشت: طرح امداد سلامت نوروزی 96، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان نطنز آغاز شد و این طرح تا صبح روز چهاردهم فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستای این طرح، هماهنگی ‌های لازم با تمامی ارگان ‌ها و سازمان ‌های متولی حمل و نقل جاده‌ای و امدادرسانی اعم از راهداری، پلیس راه و پلیس راهور و جمعیت هلال احمر انجام شده است.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی شهرستان نطنز گفت: در نوروز امسال دو ایستگاه سلامت در جاده‌ های شهرستان پیش ‌بینی شده که این ایستگاه ‌ها در جاده ‌های پرتردد و جاده‌ های کم برخوردار از لحاظ پزشکی و درمانی مستقر می ‌شوند.

وی با بیان اینکه ایام نوروز 96 تمامی هماهنگی های لازم با بیمارستان ‌های شهرستان در طول این طرح انجام شده است افزود: در طرح امداد نوروزی شهرستان، تعداد 30 کارشناس فوریت های پزشکی در آماده باش کامل قرار دارند.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نطنز اظهار کرد: در ایام نوروز پایگاه ‌های شهری شهرستان در میدان های اصلی و مکان‌ های پرتردد و پایگاه ‌های جاده‌ ای در حاشیه جاده ‌ها به صورت استقرار انجام وظیفه می کنند.

وی اظهار امیدواری کرد هموطنان با اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت مسائل بهداشتی و درمانی به پیشواز سال نو رفته تا شاهد کمترین حوادث و سوانح باشیم.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار