اصفهان؛

آغاز به کار ستاد اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان در استان اصفهان

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : در استان اصفهان 42 ستاد تسهیل و اسکان مسافران در نظر گرفته شده است که از امروز میزبان مسافران نوروزی از سراسر کشور هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسن قائدیها در حاشیه افتتاح ستاد اسکان شماره یک استان در هنرستان ابوذر اصفهان با اشاره به اینکه این ستاد ها  تا 12فرودین سال 96 پذیرای مسافران است افزود:  برای نوروز هزار و 360 مدرسه در قالب 13 هزار و 650   کلاس با امکانات لازم در استان برای اسکان مسافران مهیا شده است .

وی در بازدید از بخش های مختلف ستاداسکان شماره یک  با بیان اینکه مراکز رفاهی و تفریحی و  کلینیک پزشکی و دندانپزشکی هم در این ایام در اختیار مسافران است گفت :مسافران از برنامه های نوروزی غرفه های فرهنگی بهره مند می شوند و در بدو ورود با ورودبه محل اسکان با یک وعده غذایی گرم مود استقبال قرار می گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه فقط 30 درصد اسکان فرهنگیان به صورت اینترنتی رزرو می شود افزود: امسال هم مثل پارسال استان اصفهان رتبه اول ثبت نام کشوری برای رزرو اسکان فرهنگیان را به خود اختصاص داده است.

محمد حسن قائدیها بااشاره به اینکه 70 درصد اسکان حضوری انجام می شود گفت : به جز فرهنگیان دیگر کارمندان دولت و مسافران نوروزی هم می توانند از اسکان مدارس استان بهره مند شوند.

وی گفت : استان اصفهان نوروز پارسال با اسکان  یک میلیون و 650 هزار نفر روز بعد از خراسان رضوی رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.