سمنان;

توسعه اقتصاد با مصرف بهینه سوخت

امام جمعه سمنان گفت : صرفه جویی و مصرف بهینه سوخت برای توسعه اقتصاد مهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار مدیران شرکت گاز و شرکت ملی پخش فراورده نفتی این استان گفت : اگر از اسراف پیشگیری شود به نفع مردم و کشور است.

وی افزود : جلب رضایت خدا در جلب رضایت مردم است.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی استان سمنان هم با اشاره با اشاره به ذخیره سازی فرآورده های نفتی و گاز مایع در استان در ایام نوروز ، از کنترل کمی و کیفی جایگاه سوخت در ایام نوروز خبر داد.

وی با اشاره به این که 39 جایگاه سی ان جی در استان فعال است افزود : در 11 ماهه سال 95 حدود 106 میلیون متر مکعب سی ان جی ، 821 میلیون لیتر انواع فراورده های مایع و 18 میلیون کیلوگرم گاز مایع در استان سمنان مصرف شده است.

وی اظهار داشت : تلفن 09627 شرکت نفت آماده پاسخ گویی به مردم است.

روح الله نوریان مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به این که میانگین روزانه مصرف 11 ماهه گاز در سال جاری به 5 میلیون و 556 هزار متر مکعب رسید گفت : میانگین مصرف روزانه سال گذشته 5 میلیون 369 هزار متر مکعب بوده است.

وی با بیان این که تعداد مشترکین گاز در استان 268 هزارو 397 نفر است گفت : از این تعداد شهرستان شاهرود با 69 هزارو 654 نفر و سمنان با 67 هزارو 68 نفر بیشترین تعداد مشترکین گاز را دارند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار