دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا؛

شب سرنوشت ساز برای آزمون و انصاری فرد

دور برگشت بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب برگزار می‌شود و دو بازیکن ملی پوش کشورمان به همراه تیم‌های خود در این بازی‌ها به میدان می‌روند.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب از ساعت ۲۱: ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد تا تکلیف ۸ تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

در میان بازیکنانی که امشب در لیگ اروپا به میدان می‌روند، کشورمان نیز نمایندگانی خواهد داشت. دو مسابقه بشیکتاش – المپیاکوس و منچستریونایتد- روستوف به دلیل حضور کریم انصاری فرد و سردار آزمون، دو بازیکن جوان تیم ملی فوتبال کشورمان، برای فوتبال دوستان ایرانی بیشتر حائز اهمیت است.

بشیکتاش – المپیاکوس
کریم انصاری فرد که در دیدار رفت با ارسالی دقیق برای کامبیاسو زمینه ساز تساوی ۱ - ۱ تیمش شد امیدوار است امشب هم در ترکیه برای تیمش مثمر ثمر واقع شود.
 
کریم این روز‌ها بخصوص با رفتن پائولو بنتو سرمربی سابق المپیاکوس فضای بهتری را برای نمایش توانایی‌های خود پیدا کرده است، بطوری که در دیدار هفته گذشته تیمش در رقابت‌های سوپر لیگ یونان هم در ترکیب اصلی المپیاکوس مقابل آترومیتوس به میدان رفت و در پیروزی ۲ - ۰ تیمش، گل دوم را به ثمر رساند.

انصاری فرد که در مرحله قبل لیگ اروپا و در دیدار مقابل عثمانلی اسپور در زمین حریف دو گل به ثمر رساند و باعث صعود المپیاکوس به مرحله یک هشتم شد، امید دارد یک بار دیگر از سفر به ترکیه با خاطره‌ای خوش به آتن برگردد.

منچستریونایتد- روستوف

سردارآزمون دیگر مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه روستوف از ساعت ۲۳: ۳۵ دقیقه مهمان تیم سرشناس منچستریونایتد در ورزشگاه معروف اولدترافورد است.
 
روستوف در حالی گام به اولدترافورد می‌گذارد که هفته گذشته به لطف زمین نامناسب ورزشگاه الیمپ موفق شد با نتیجه ۱ - ۱ شاگردان خوزه مورینیو را متوقف سازد، اما ورزشگاه اولدترافورد از هر نظر با ورزشگاه خانگی روستوف متفاوت است.

شیاطین سرخ و ستارگانش مصمم هستند که در این دیدار خانگی ثابت کنند زمین نامناسب روستوف مانع نتیجه گیری آن‌ها شده است.

با وجود درخشش خیره کننده سردار آزمون در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی در برابر تیم‌های بزرگی مانند بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید، ستاره جوان روستوف در لیگ اروپا به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است.

ملی‌پوش ایرانی روستوف در ۳ بازی اخیر تیم روستوف در مرحله یک‌شانزدهم و یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا برابر تیم‌های اسپارتا پراگ جمهوری چک و منچستر یونایتد به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد. الکساندر بوخاروف، مهاجم ۳۲ ساله روس پس از رهایی از مصدومیت در بازی‌های اخیر به همراه دیمتیری پولوز در خط حمله تیم روستوف قرار گرفته‌اند.

ایوان دانیلیانتس، سرمربی تیم فوتبال روستوف در دیدار هفته گذشته مقابل شیاطین سرخ فقط ۱۶ دقیقه به سردار آزمون میدان داد و دقیقه ۷۴ او را به جای بخاروف به زمین فرستاد که بازیکن جوان کشورمان در این زمان محدود مجالی برای نشان دادن توانایی‌های خود مقابل ستاره‌های یونایتد پیدا نکرد. 

امشب، اما شرایط برای سرمربی روستوف متفاوت است و شاید در غیاب چند بازیکن این تیم، مهاجم جوان تیم ملی کشورمان فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.
 
 روستوف در این دیدار خارج از خانه سه بازیکن خود بخصوص، تیموفی کالاشف بازیکن تاثیر گذارش را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار ندارد و این خبر بسیار بدی برای هواداران روستوف است. به احتمال فراوان سرمربی روستوف در این دیدار که حتما به گل زدن نیاز دارد، سردار آزمون را برخلاف دیدار رفت در ترکیب اصلی تیمش به میدان بفرستد.

دیگر بازی‌های امشب به شرح زیر است:

رم – لیون (نتیجه دیدار رفت ۴ بر ۲ به سود لیون)
اندرلخت - آپوئل (نتیجه دیدار رفت یک بر صفر به سود اندرلخت)
آژاکس - کپنهاگن (دو بر یک به سود کپنهاگن)
خنک - خنت (۵ بر دو به سود خنک)
مونشن گلادباخ - شالکه (تساوی یک بر یک)
کراسنودار- سلتاویگو (۲ بر یک به سود سلتاویگو)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار