حمایت مالی ویژه از پایان‌نامه‌هایی با موضوع ریزگردها/ حمایت همه جانبه مالی و تجهیزاتی از ایده‌های کاربردی

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران گفت: پایان‌نامه‌های با موضوع ریزگردها و ایده‌های کاربردی مورد حمایت همه جانبه مالی و کاری قرار می‌گیرد.

حمایت مالی ویژه از پایان‌نامه‌هایی با موضوع ریزگردها/ حمایت همه جانبه مالی و تجهیزاتی از ایده‌های کاربردی
نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و بنیاد علم ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدامات ستاد حمایت از پژوهشگران در سال 96 اظهار داشت: بنیاد علم ایران برای سال آینده در نظر دارد تسهیلات خوبی را برای محققان و پژوهشگران در نظر بگیرد و برای طرح‌های کاربردی و مورد نیاز کشور منابع مالی خوبی را تامین کند.

وی بیان کرد: نخبگان دانشگاهی که دارای ایده‌های مختلف و کاربردی هستند می‌توانند با ارائه طرح‌های خود به این مرکز از امکانات و تسهیلات ستاد حمایت از پژوهشگران برخوردار شوند و با ارائه طرح‌های خود از همه نوع امکانات مالی و تجهیزاتی و حتی مکانی برخوردار شوند.

ضرغام عنوان کرد: از پایان‌نامه‌های دکتری و حتی ارشد که قابلیت اجرایی شدن داشته و بسیاری از مشکلات روز جامعه را برطرف می‌کند حمایت خواهد شد و برای این پایان‌نامه‌ها یک ردیف بودجه اعتباری خاصی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: ستاد حمایت از پژوهشگران در نظر دارد در راستای رفع مشکل ریزدگردها در استان‌های جنوبی کشور از موضوعات پایان‌نامه‌ها در این زمینه حمایت ویژه‌ای به عمل آورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار