قم؛

طرح عیدانه کتاب در40کتابفروشی

حسینی کاشانی گفت:امسال با طرح عیدانه ،کتاب با 30 تا 40 درصد تخفیف در 40 کتابفروشی شهر قم فروخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ حسینی کاشانی گفت: با اشاره به فعالیت کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین استان ،در این کمیته نهادهای مختلفی همچون سازمان اوقاف و اداره ارشاد حضور دارند و برنامه‌های مختلفی در کمیته فرهنگی پیش بینی شده و در اغلب امامزاده‌های استان برنامه تحویل سال داریم.
 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره کل امسال با طرح عیدانه به استقبال نوروز می‌رود و در قالب این طرح کتاب با 30 تا 40 درصد تخفیف در 40 کتابفروشی شهر قم فروخته می‌شود.
 
وی ادامه داد: برنامه اقامه نماز جماعت در بوستان‌های استان قم در ایام نوروز پیش بینی شده است، مسجد جمکران هم در این ایام حدود 80 برنامه فرهنگی دارد. ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در ایام نوروز حدود 100 نیرو در اطراف مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) مستقر خواهد کرد.
 
وی اضافه کرد: برنامه غبارروبی از مزار شهدای هنرمند را طی روزهای آتی در دستور کار داریم، همچنین در ایام نوروز طرح توزیع کتاب در محل اسکان مسافران در مدارس و بوستان‌ها اجرا می‌شود.
 
حسینی کاشانی خاطرنشان کرد:با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز برای زائرین در استان قم، اجرای برنامه‌های فرهنگی را در این ایام در اماکن اسکان زائرین و مساجد برنامه ریزی کردیم.  
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار