گیلان؛

پاکسازی زباله های مناطق گردشگری

مبادی ورودی و همچنین مناطق گردشگری شهرستان استانه اشرفیه با همکاری اعضای کارگروه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان از زباله پاکسازی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رییس حفاظت محیط زیست استانه اشرفیه با اعلام این خبر گفت:  اقدامات این کارگروه بر اساس مصوبات کمیته مدیریت پسماند و بر پایه طرح مسیر سبز، ساحل پاک ساماندهی و اجرا شده است . ابراهیم غلامی افزود :  در اجرای این طرح  ، اداره راه ، شهرداری ها ، بخشداری ها ، دهیاری های تابعه ، اداره منابع طبیعی و جمعی از دوستداران محیط زیست نسبت به پاکسازی مسیرها و مناطق هدف اقدام کردند.
 
وی  از تمامی مسافران و میهمانان نوروزی خواست با توجه به وجود مشکل پسماند و امکانات محدود شهرداری ها به نظافت و پاکیزگی محیط زیست توجه بیشتری کنند  و حق میهمانی را بجا آورند تا بتوانیم با افتخار ، میزبانی آنها را به نحو احسنت پذیرا باشیم.
 
رییس حفاظت محیط زیست استانه اشرفیه  تصریح کرد : طرح مسیر سبز ، ساحل پاک در شش استان تهران ، البرز، قزوین ، گیلان ، مازندران و گلستان در آستانه سال نو و به منظور برنامه ریزی برای حفظ محیط زیست و مدیریت پسماند اجرا می شود .
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.