اصفهان؛

متلاشی شدن 7 باند بزرگ تبهکاری و کشف 80 میلیارد ريال اموال مسروقه

فرمانده انتظامی استان از متلاشی شدن هفت باند بزرگ تبهکاری که در زمینه های سرقت خودرو و منزل ، جعل و کلاهبرداری در استان های اصفهان، تهران و کرج فعالیت می کردند، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "عبدالرضا آقاخانی" در جمع اصحاب رسانه گفت: کارآگاهان زبده و خبره پلیس آگاهی اصفهان پس از سه ماه کار علمی و تخصصی و تحقیقات گسترده موفق شدند هفت باند بزرگ تبهکاری که در زمینه جعل، کلاهبرداری، سرقت منزل و خودروهای مدل بالا در سطح کشور فعالیت می کردند را طی چندین عملیات ویژه شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای این باند ها 21 مجرم حرفه ای و 20 مالخر بودند تصریح کرد: بیشتر متهمان  اهل و ساکن استان های مختلف کشور هستند.

این مقام مسئول گفت: از اعضاء این باند ها 146 دستگاه خودرو، تعداد قابل توجهی تجهیزات پیشرفته جعل مهر، اسناد و مدارک دولتی ، دستگاه جعل پلاک خودرو، دو کیلو  طلا ، 9 کیلو نقره و 700 برگ شناسنامه و مدارک جعلی کشف شده است.

سردار آقاخانی ارزش اموال کشف شده از این باند ها را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از این باند ها زمین های بلاصاحب مردم را شناسایی و با جعل سندا به فروش می رساندند.

سردار آقاخانی گفت: در روزهای آینده خبرهای خوبی از متلاشی شدن یکی از باندهای بزرگ و حرفه ای که در زمینه سرقت مغازه های طلافروشی فعالیت می کرد، اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.