تلاش دستگاههای اجرایی آذربایجان شرقی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی

استاندار آذربایجان شرقی گفت : همه دستگاه های اجرایی استان تمام تلاش خود را برای پیاده سازی هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی در استان انجام داده اند.

تلاش دستگاههای اجرایی آذربایجان شرقی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای اداری استان افزود: وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان‌های الگو در عرصه اقتصاد مقاومتی، به اکثر تکالیف خود در این حوزه عمل کرده و انتظارات خاصی که از این استان وجود داشت را برآورده کرده است.
وی با اشاره به امنیت بالای استان افزود: پیشرفتی را که امروز در استان شاهدیم مرهون تلاشگران متولیان برقراری امنیت هستیم.
وی اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی را یکی از دستاوردهای دولت در استان قلمداد و افزایش چشمگیر در بخش های ضریب مکانیزاسیون،تولید گندم و سطح زیر کشت گلخانه ای از مهمترین توفیقات این حوزه ذکر کرد .
محمدصادق پورمهدی معاون فنی عمرانی استاندار نیز در این جلسه فعالیت های عمرانی نهاد های اجرایی استان را پرشتاب و تاثیر گذار توصیف کرد و از عملیاتی شدن بیش از ۷ هزار طرح با هزینه ای افزون بر ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان در طی ۳ سال گذشته خبر داد .
سعید شبستری معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز  آذربایجان شرقی را یکی از استان های امن کشور برشمرد و گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و امنیتی طی سالیان گذشته بیش از۶ هزار نفر از اتباع بیگانه را در داخل مرزهای استان دستگیر کرده ایم که این دستگیری های گسترده باعث شده دیگر اتباع پناهنده مقاصد دیگری را برای عبور از مرزهای کشور انتخاب کنند.
علی نواداد،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هم در این جلسه از پرداخت بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بیش از ۱۵۰۰ واحد تولیدی در ۳ سال گذشته در استان خبر داد و تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی رتبه پنجم پرداخت تسهیلات را در کشور دارد.
در این مراسم از تعدادی از مدیران استانی که موفق به کسب نشان های برتر در بخش های مختلف کشوری شده بودند تجلیل شد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.