اصفهان؛

گلزار شهدای روستای علی‌آباد میزبان آیین نور و نوروز همزمان با حرم رضوی

نور و نوروز ویژه برنامه آیین لحظه تحویل سال 96متبرک به ذکر یا فاطمة‌الزهرا(س) همزمان با حرم رضوی و 31 استان کشور در روستای علی‌آباد واقع در منطقه فرهنگی کاشان برگزار می‌شود.

مدیر عامل موسسه خادمین حضرت رضا (ع) در کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:اجرای این آیین در استان اصفهان فقط در حسینیه گلزار شهدای روستای علی‌آباد به همت این موسسه و شهرستان مبارکه به همت کانون شهید بهشتی این شهرستان برگزار می‌شود.

روح‌الله توکلی افزود:پخش صلوات خاصه، اهدای لوح یادبود و هدایا به مادر هشت شهید، پرچم گردانی گنبد امام رضا(ع)،توزیع بسته‌های فرهنگی نبات و نمک متبرک حرم رضوی و پخش کارت پستال از جمله برنامه‌های آیین نور و نوروز ویژه برنامه آیین لحظه تحویل سال 96 در گلزار شهدای روستای علی‌آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل است.

وی، اجرای آیین نور و نوروز ویژه برنامه آیین لحظه تحویل سال 96 همزمان با حرم رضوی و 31 استان کشور را برنامه‎‌ای به همت و همکاری آستان قدس رضوی، شبکه جوانان رضوی و موسسه جوانان آستان قدس رضوی دانست و گفت: این آیین با هدف تمسک به سیره فاطمی و رضوی در استقبال از سال جدید اجرامی‌شود.

به‌گفته‌وی،اجرای برنامه‌هایی در زمینه ایجاد توسل مردم به حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه آلاف‌التحیة و الثنا و گسترش عطر و یاد آستان قدس رضوی در سراسر کشور با همکاری ارگان‌ها و موسسات فرهنگی کشور به عنوان متولی برگزاری مراسم در گلزارهای شهدا، بقاع متبرکه امامزادگان، مهدیه‌ها و سایر مراکز و اماکن فرهنگی مذهبی از دیگر اهداف این آیین با محوریت شبکه جوانان آستان قدس رضوی است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار