استمرار خدمت رسانی در سه مرز شلمچه ، چذابه و ایلام

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : روزانه در حدود 20 الی 30 هزار نفر از مرزهای شلمچه ، چذابه و ایلام ورود و همین میزان نیز از کشور خارج می‌شوند و در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خدمات‌رسانی به صورت مستمر انجام می شود .

استمرار خدمت رسانی در سه مرزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ حسین اشتری امروز در مرز شلمچه اظهار داشت: راه‌ های منتهی به یادمان های شهدا وضعیت خوبی دارند و بیش از 300 هزار نفر از همکاران در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت‌رسانی در این ایام هستند.

وی افزود: البته در خیلی از محورها تردد افزایش یافته و در نتیجه ترافیک سنگین شده است .

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدوارم با هماهنگی و همکاری مردم و پلیس بتوانیم کمترین تلفات و خسارات را داشته باشیم و با رعایت قوانین و ضوابط شاهد تعطیلاتی کم‌خطر و کم‌حادثه باشیم.

وی اذعان داشت: در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خدمات‌رسانی به صورت مستمر صورت می‌گیرد .

سردار اشتری درباره آمار ورود و خروج از مرزهای شلمچه، چذابه و ایلام عنوان کرد: به نظر می‌رسد روزانه در حدود 20 الی 30 هزار نفر ورود و همین میزان نیز از کشور خارج می‌شوند البته در روزهای آینده ممکن است ، این تعداد افزایش پیدا کند.

وی گفت : در مزرهای هوایی نیز نیروهای ما به صورت 24 ساعته آماده هستند .

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره وضعیت امنیتی مرز شلمچه و مرزهای جنوبی کشور تصریح کرد: حضور زائران مناطق عملیاتی تحت عنوان راهیان‌نور سبب افزایش امنیت می‌شود .

وی در توصیه‌ای برای جوانان در زمینه استفاده از این ذخایر معنوی گفت: بهترین کلام را مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان داشتند که فرمودند بهترین راه برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی استفاده از ذخیره معنوی دفاع مقدس است و نیز فرمودند راهیان‌نور یک سنت حسنه است بنابراین آن عزیزانی که با نیت خالص به این مناطق می‌آیند حتما با دست پر باز می‌گردند.

سردار اشتری تصریح کرد: اینکه امروزه مردمان کشور ما و عراق در کنار یکدیگر زندگی راحتی دارند به برکت خون شهدا، هدایت‎‌های مقام معظم رهبری و منویات امام راحل(ره) است . 

انتهای پیام/ ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.