ساری،

آمادگی بقاع متبرکه مازندران برای پذیرایی از مسافران نوروزی

900 اقامتگاه و زائرسرای بقاع متبرکه مازندران برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه بقاع متبرکه و امام‌زادگان مازندران در ایام طرح آرامش بهاری آماده میزبانی از مسافران هستند، گفت: 100 سوئیت و 800 زائرسرای امام‌زادگان و بقاع متبرکه مازندران آماده اسکان مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه اوقاف همه‌ ساله طرح آرامش بهاری را برای پذیرایی از مسافران نوروزی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان اجرا می‌کند، افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، اصلی‌ترین هدف اوقاف در اجرای طرح آرامش بهاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تقویت باورهای دینی، مذهبی و گسترش سنت‌های اصیل اسلامی و دینی را از دیگر اهداف و برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری دانست و افزود: طرح آرامش بهاری از شنبه هفته آینده 28 اسفند در مازندران آغاز به‌کار می‌کند.

علیزاده با بیان اینکه 60 خیمه معرفت در امام‌زادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری برپا می‌شود، گفت: در این خیمه‌های معرفت روحانیون و مبلغان بومی و اعزامی از قم آماده پاسخگویی به شبهات زائران و مسافران هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.