پلیس بنگلادش یک عامل انتحاری را از پا درآورد

پلیس بنگلادش از هلاکت یک عامل مرتبط با گروه‌های تروریستی خبر داد.

پلیس بنگلادش یک عامل انتحاری را از پای درآوردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ پلیس بنگلادش یکی از عناصر وابسته به گروه‌های تروریستی را که قصد ورود و منفجر کردن یک ایست بازرسی را داشت، به ضرب گلوله کشت.

در این حادثه که امروز شنبه رخ داد یک موتورسوار که گفته می‌شود با گروه‌های تروریستی در ارتباط بوده، در یک عملیات انتحاری قصد منفجر کردن یک ایست بازرسی را داشت که با اقدام به موقع پلیس به ضرب گلوله از پا درآمد.

این حادثه یک روز پس از حمله انتحاری به پایگاه نیروهای امنیتی نزدیک فرودگاه بین المللی داکا رخ داد.

"مفتی محمود خان"، سخنگوی گردان مبارزه با تروریسم در بنگلادش اعلام کرد یک موتورسوار پس از شکستن حصار ایست بازرسی قصد نفوذ و منفجر کردن این مرکز را داشت که با تیراندازی پلیس، کشته شد. وی حامل مقادیر زیادی مواد منفجره بود و به نظر می‌رسد در حرکتی انتحاری در صدد منفجر کردن ایست بازرسی پلیس بود.

پلیس بنگلادش روز پنجشنبه نیز ۴ مظنون به همکاری با گروه تروریستی "جماعت المجاهدین" را که با حمله تروریستی ماه ژوئیه مرتبط بودند، به هلاکت رساند.

پس از یک رشته حملات تروریستی در ژوئیه سال گذشته به کافه‌ای در شهر داکا که ۲۲ کشته برجای گذاشت، دولت بنگلادش تدابیر امنیتی را در سراسر این کشور از جمله فرودگاه‌ها و زندان‌ها تشدید کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار