ساری،

ثبت 42 میلیون نفر شب اقامت در مازندران

معاون عمرانی استاندار گفت: بیش از 42 میلیون نفر شب اقامت از 27اسفندماه سال گذشته تا20اسفندماه سال جاری در استان به ثبت رسیده است.

علی نبیان امروز در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس در ساری گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی ستاد تسهیلات سفر با ابلاغ کمیته های کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: از روز 25 اسفندماه با برگزاری مانور طرح نوروزی آغاز شد و برابر آمار ها طی دو روز گذشته شاهد افزایش 4 درصدی تردد ها در محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار گفت: 223 هزار شب اقامت طی چند روز گذشته در استان به ثبت رسیده است و همکاران ما در پلیس راه و راهور استان در جای جای استان با حضور پر رنگ و فعال خود نوروز زیبایی را برای مردم رقم بزنند.

نبیان با بیان این که همکاران ما در نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و راهداری و دیگر سازمان های امدادی و خدماتی، قدم به قدم تلاش می کنند تا نوروز زیبایی را رقم بزنند، افزود: این افراد در حقیقت نورزبانان بی نوروز هستند.

معاون عمرانی استاندار گفت: از 27 اسفندماه سال 1394 تا20 اسفندماه سال 1395 بیش از 42 میلیون نفر شب اقامت در استان به ثبت رسیده است، افزود: استان مازندران به دلیل زیبایی ها و مواهب الهی مقصد بسیاری از مسافران از اقصی نقاط کشور است .

وی از فعالیت 33 اکیپ راهداری با 300 راهدار در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: خدمات ویژه ای از سوی 12 کمیته در ستاد تسهیلات سفر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار