گفتگویی هایی از جنس نوروز؛

قویترین مرد جهان:خاطره تلخی از سال 95 به ذهن ندارم/ رکورد خودم را خودم می شکنم

قویترین مرد دارای معلولیت جهان گفت:کسب مدال طلای پارالمپیک ریو و سه بار شکسته شدن رکورد جهان بهترین اتفاق سال 95 و دوران ورزشی ام بود.

سیامند رحمان در گفتگو با خبرنگار گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: عید امسال بر خلاف سال های گذشته در کنار خانواده ام هستم و فکر می کنم از معدود تعطیلاتی است که در اردو آمادگی به سر نمی برم.

وی در مورد شیرین ترین و تلخ ترین خاطره سال 95 عنوان کرد: کسب مدال طلای پارالمپیک ریو و سه بار شکسته شدن رکورد جهان در پارالمپیک بهترین اتفاق سال 95 و دوران ورزشی ام بود.خداروشکر در سالی که گذشت خاطره تلخی نداشتم و به خاطر پارالمپیک همه اتفاقات خوب بود.

رحمان درباره هدفش در سال جدید گفت: مسابقات جهانی که شهریورماه برگزار می شود و نیز رقابت های پارآسیایی اهمیت زیادی دارد که تمام تلاشم را می کنم بتوانم با حفظ رکوردم مدال طلا این رقابت ها را نیز تکرار کنم.

دارنده مدال طلا پارالمپیک ریو در مورد ارتقاء رکورد خود عنوان کرد: تصمیم دارم باز هم در رقابت هایی مانند پارالمپیک رکوردم را مجدد تغییر دهم و سال های متوالی ایران رکورد دار این رشته در سطح جهان باشد و افتخار دیگری برای کشورم و مردم رقم بزنم.

قویترین مرد دارای معلولیت جهان در پایان خاطر نشان کرد: برای تمام مردم کشورم در سال جدید آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم سال 96 سالی پر از خیر و برکت برای تمام هموطنان عزیزم باشد.امیدوارم امسال هم شاهد در خشیدن نام ایران در تمامی رقابت های جهانی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار